2745
Sök

Tråkigt med det som har hänt Boyd.

3 Inlägg
29 februari 2008
Moser skrev:
Izual skrev:
John87 skrev:
Tyckte inte så bra om honom ändå.

Lika bra att han dog så kanske någon annan får chansen att visa sina talanger.

Nu är det nog dags att du skärper till dig, ser jag en till spydig kommentar eller regelbrott till så blir det varning.

Läst dina senaste inlägg nu ett tag och nu är det dags att ändra din taskiga attityd

är lika jävla trött på alla dessa inlägg. Skärp till dig för fan,,

RIP Boyd sad

3 Inlägg
29 februari 2008
John87 skrev:

Ursäkta mig men så där skriver man inte om en legend eller om vilken annan person som helst! Boyd Coddington var den bästa bilbyggaren någonsin och hade mer talang än du någonsin kommer att få! Jag tror inte du inser hur mycker proffs byggda hotrods han har byggt, så nästa gång uttala dig inte om något du inte vet något som helst om! Skärp dig!         

ALWAYS THE KING OF COOL CARS! R.I.P BOYD

Soubee
29 februari 2008
R.I.P Boyd may you rest in peace

DFFL
9 020 Inlägg
29 februari 2008
Phaetoon skrev:
te_wik skrev:
Förövrigt tycker jag att John87 och FireTraXX skulle bli avstängda från Garaget.org för deras idiotiska kommentarer!

Mvh Tommy

Det är inget brott att tala illa om någon som är död. Även om det kanske inte är passande och till och med lite stötande för en del. Vilket man ska tänka på som postare.
Olämpligt, javisst. Men dom har en poäng. Boyd är ju faktiskt en person som alla andra. Vi berörs knappt när 10 000 afrikaner dör av svält, men när en kändis dör så sörjer alla? Lite hyckleri är det väl ändå?

Håller med, varför skapas det en tråd om en känd person men inte om inbördeskrigen i diverse Afrikanska länder?
Visst, vad jag tycker om honom kanske inte passar i denna tråden men det betyder inte att jag inte får säga det.

Det finns förövrigt många som jag tycker designar bilar bättre än vad Boyd gjorde.
Så vem som är "bäst" är ganska relativt...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sir
201 Inlägg
29 februari 2008
Fan va dum han Blåbjörn eller vad dom kallar han e .. haha.. Gött han fick kicken

Audi Power ..
Audi A4 T 370hk.+

534 Inlägg
29 februari 2008
Det här skrev hans familj på forumet på :   http://www.boydcoddington.com/Store/Default.aspx

Boyd, Whenever there are clouds in the heavens, we'll know it's you showing god how to do a great burnout. We love you and will deeply miss you. Your Family, Friends, and Fans.

Han förtjänar mer respekt än vad vissa här ger honom.... 

Vila i frid Mr Coddington.
Senast redigerat av OPC (29 februari 2008)

534 Inlägg
29 februari 2008
Hittade nu detta på hans hemsida....   ( på engelska )

http://www.boydcoddington.com/store/foundation.aspx

Detta tycker jag visar att han var en stor man och inte någon självupptagen idiot som vissas här verkar tycka.

Herr
1 722 Inlägg
29 februari 2008
John87 skrev:

Lite respekt kan du väl visa, karln är ju död för fan.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Herr
1 722 Inlägg
29 februari 2008
Phaetoon skrev:
Mackanol skrev:
Men för mig är det ändå  lite skillnad på boyd och 10 000 afrikaner, boyd ser jag på tv i stort sett varenda dag och de där 10 000 afrikanerna har jag varken sett eller hört något av

Vad jag menar är att man kanske borde tänka efter lite. Hur är det med humanismen? Betyder verkligen en tv-människa (som man inte känner i verkligheten) mer än 10 000 andra, okända människor? Är alla människor lika värda?

Nu har vi kommit ganska långt ifrån trådens ursprungliga ämne. Kanske skulle gå tillbaka till ursprungsämnet igen.
Läste i länken ovan att han dog i sviterna av en operation och delvis pga sin diabetes.
Kan tänka mig att något inte riktigt läkte som det skulle och att njurarna la av?

Han kommer att saknas av många.
Mina tankar är hos hans familj.

Klart som fasen man tyr sej mer till dom man känner igen sej vid, det är mänskligt att göra så, jag skulle aldrig byta 100 afrikaner mot en europé.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

2 452 Inlägg
29 februari 2008
tack calibra 1992 då blir det att titta direkt efter jobbet....ser ändå fram till nya avsnitt med boyd o hans gubbar

döden kommer tillbaka

543 Inlägg
29 februari 2008
Jävla tråkigt. En stor man och en legendar har lämnat oss. R.I.P.

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

945 Inlägg
29 februari 2008
Phaetoon skrev:
Mackanol skrev:
Men för mig är det ändå  lite skillnad på boyd och 10 000 afrikaner, boyd ser jag på tv i stort sett varenda dag och de där 10 000 afrikanerna har jag varken sett eller hört något av

Vad jag menar är att man kanske borde tänka efter lite. Hur är det med humanismen? Betyder verkligen en tv-människa (som man inte känner i verkligheten) mer än 10 000 andra, okända människor? Är alla människor lika värda?

Nu har vi kommit ganska långt ifrån trådens ursprungliga ämne. Kanske skulle gå tillbaka till ursprungsämnet igen.
Läste i länken ovan att han dog i sviterna av en operation och delvis pga sin diabetes.
Kan tänka mig att något inte riktigt läkte som det skulle och att njurarna la av?

Han kommer att saknas av många.
Mina tankar är hos hans familj.

jag läste på nån sida att han har åkt fram och tillbaka till sjukhuset under en period.
Kan säker stämma som du säger, diabetiker kan ju få problem med läkning öht när dom börjar bli lite äldre.
men kommer inte i håg om det var på jalopnik eller AP jag läste det på.

blinka blått om du vill rejsa!

bitter besserwisser
644 Inlägg
29 februari 2008
John87 skrev:

du är ju verkligen helt jävla dum i huvudet.
dina föräldrar kan ju vara allt annat än nöjda över dig.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
29 februari 2008
Vila i frid Boyd.

Lev livet, det kan ta slut fort

3 390 Inlägg
29 februari 2008
WeDo skrev:
John87 skrev:
Nej, det är ju det det handlar om.
Vi kände honom inte. Därför är det svårt att sörja någon man inte gillade.

Jaaa, men att säga att det var lika bra att han dog är så GRYMT respektlöst... Spelar ingen roll om man gillar eller inte gillar personen i fråga... man ska fan aldrig yttra sig på det viset...

Vad EXAKT var det som han gjorde som var så pass hemskt så att han, i dina ögon, förtjänade att gå vidare ?????

Var den frågan för svår att svara på John87 eller ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 059 Inlägg
29 februari 2008
Tråkigt när någon dör.

Inte för att jag tycker hans bilar är snyggast eller tycker om honom överhuvudtaget så är det ju synd.
Tycker inte det man ser av honom på TV gör honom till legend överhuvudtaget för inte i ett enda avsnitt har man sett honom vara med o bygga på en bil mer än nån skruv eller möjligtvis lackat en o annan kärra. Visst, legend kan han få vara i all ära men för mig blir han inte det.
Tacka vet jag Chip. Skruvar o blir skitig i verkstan, designar och lackar.. Inte konstigt att en hel del av Boyds anställda gick över till honom istället.

182 Inlägg
29 februari 2008
R.I.P boyd

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
MadLamb Racing
210 Inlägg
29 februari 2008
R.I.P Boyd

Sök