Äntligen update! Jag har haft en del att göra så därför har det inte hänt så mycket i tråden, däremot har det hänt mycket på bilen Och idag gjorde jag nåt som jag tyckte var värt att visa Jag och min snälla syster började riva sätena idag för att hon sen skulle få börja klä om dem, väldigt kul att ha en egen sömmerska i familjen!
Vi har ett glaspoleringsmedel på jobbet, ska kolla vad det heter. Svenska försvaret använder det till att polera huvarna på Jas gripens kockpit, så det är klart bra. kollar imorgon.
Jag har klätt av mina säten en gång jag med, ingen lek att klä dem igen jag lovar.
Vi har ett glaspoleringsmedel på jobbet, ska kolla vad det heter. Svenska försvaret använder det till att polera huvarna på Jas gripens kockpit, så det är klart bra. kollar imorgon.
Jag har klätt av mina säten en gång jag med, ingen lek att klä dem igen jag lovar.
Sånt vill jag också ha
Jag kan tänka mej att jag har tagit mej vatten över huvudet så vi får se vad det blir till
testar att lägga med lite bilder, annars ligger de i min blogg till Slaktarin
har lite bilder här till dig det var bara att dra av dragskedjorna och dra skumgummit så högt upp det gick, sedan kommer man åt att klämma ihop klips änden på fästet till nackstödet. det är bara att trycka ihop änden och dra fästet rakt upp och så här ser fästet ut när det är löst här ser man hur man ska klämma ihop änden för att få ut det
Arm stödet kan jag inte hjälpa dig med för det har jag aldrig demonterat hoppas det kan vara till hjälp
Tack vare V40ThoppE fick jag bort klädseln från baksätet nu också, så nu är det bara att börja sprätta och sy Ska också grunda instrumentbrädan och några andra plastgrejjer idag så att de sen är klara för lack! Bilder kommer så fort jag hinner
Ny deadline är faststämplad 26 juni, då vi åker till Mantorp på Gatebil samma hälg. Ljudsystemet kommer inte vara klart men allt annat hoppas jag på Nån som vet om man måste anmäla sej i förhand för att få ställa ut på gatebil?
ska du ha massa ljud i bilen å sen lacka insidan??
En massa ljud blir det sen när jag har tid, dörrsidorna skulle jag vilja ha klara nu men högtalarna som ska i har inte ännu börjat säljas så det är bara att vänta. Insidans plastdetaljer håller som bäst på att lackas
m_a_c skrev:
Du håller då ett jäkla tempo. Men det ser helt klart ut som att det kommer bli bra.
Jaijjah! Hoppas det, försöker få ihop allt så fort jag kan men vill ändå att allt ska bli bra.