Det har varit mycket prat om att man blir mindre uppmärksam i trafiken när man sitter med mobilen i örat. Visst så kan det väl vara, men svarar man inte i mobilen undrar folk vad det är för fel på en. Man ska ju vara anträffbar jämt i detta stressamhälle... Så nu undrar jag: Simmar någon här mot strömmen?
Svarar du t.ex 1. I bilen 2. I garaget (fy vad störande det är när man ligger under bilen med en massa verktyg på magen...) 3. På bio 4. På dass 5. När du ligger och.. Ja... Du vet...
Har jag glömt något olämpligt tillfälle? Detta kan bli intressant, jag vill veta om jag är den enda som är helt skruvad...
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
svarar inte på något av alternativen har alltid ljudlös på så man kan ju alltid skylla på att man inte hört att det ringt (har tröttnat på mobilen) tycker bättre om sms.. då kan man svara när man själv har tid.
Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på www.draminbil.nu
på bio svarar jag inte, iof går jag aldrig på bio ändå... men annars så svarar jag alltid. Personen som ringer vill ju antagligen något, o hade det varit tvärt om så tycker jag det är störande när man inte når personer via telefon....
Eh? Kan man svara i dom åxå?!?Jag svarar fan aldrig i telefon oavsett vad jag gör eller är....alltid på ljudlös, svarar sällan i hemtelefonen heller...hahahahahahaha....
Verkar som dom flesta är såna där idioter som är helt körda i huvet som svarar när dom är på bio. Tack tack.
Men iaf, beror på vad man göra. Sitter man på möte på jobbet så kör man en upptaget. Pratar med nån så kan man också köra med upptaget, för varför ska jag vara otrevligt och avsluta min konversation med nån bara för nån annan ringer o vill prata om nåt random?