3133
Sök

Vad händer med min bil om polisen tar mig?

313 Inlägg
1 mars 2008
Trådstartare
Jo jag tänkte på en sak precis, nu när jag satt på WC; man tänker nämligen väldigt bra där har ja kommit på.

iaf, joo om polisen skulle stoppa mig, när ja är ute med bilen, å av någon anledning ta med mig i polisbilen. Vad händer med min bil då? Dom kan ju inte ta me sig den, utan den kommer dom ju lämna på plats, å men har dom några regler dom måste följa, typ som att dom måste se till att bilen e låst innan dom lämnar platsen. För annars kan ju vem som helst gå å stjäla ur min bil, släppa avföring eller annat äckligt? Det vill man ju inte direkt =/

Hur är det? Någon som vet?

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

KHRacing
1 mars 2008
Jag vet att de ibland inte bryr sig iaf.....
För en jag vet låste de inte bilen för & den stod olåst en hel natt i
centrala Helsingborg på en GÅGATA.... de hade inte ens vett att flytta hans bil 50m.
Senast redigerat av KHRacing (1 mars 2008)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
1 mars 2008
Ingen aning faktiskt men enklaste sättet att slippa få reda på vad som händer "the hard way" är ju att helt enkelt inte ge snuten en anledning att komma och hämta dig tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

313 Inlägg
1 mars 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Ingen aning faktiskt men enklaste sättet att slippa få reda på vad som händer "the hard way" är ju att helt enkelt inte ge snuten en anledning att komma och hämta dig tongue

hahaha ne klart, men aa:P Alltid bra att veta, dom kasnke är på görgrinigt humör å aa, allt bara skiter sig, alltid bra å veta :smile

313 Inlägg
1 mars 2008
Trådstartare
KHRacing skrev:
Jag vet att det ibland inte bryr sig iaf.....
En jag vet låste de inte bilen för & den stod olåst enhel natt i centrala Helsingborg på en GÅGATA.... de hade inte ens vett att flytta hans bil 50m.

Herre jesus, de hade ju inte ja velat råka ut för :S Hoppas dom inte snodde något bara, surt faktiskt, ja hade tabit polismannens privata bil å ställt den olåst i centrala rosengård eller rinkeby typ:P

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
1 mars 2008
mrdanjel skrev:
KHRacing skrev:
Jag vet att det ibland inte bryr sig iaf.....
En jag vet låste de inte bilen för & den stod olåst enhel natt i centrala Helsingborg på en GÅGATA.... de hade inte ens vett att flytta hans bil 50m.

Herre jesus, de hade ju inte ja velat råka ut för :S Hoppas dom inte snodde något bara, surt faktiskt, ja hade tabit polismannens privata bil å ställt den olåst i centrala rosengård eller rinkeby typ:P

Tror inte det hade spelat nån roll om den var låst eller inte i dom trakterna. wink lol

313 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
hahah, sant iog:P

265 Inlägg
2 mars 2008
dom kan ta med sig den med. andra polis mannen kan ta med bilen till stationen har jag sett för big_smile kul om man har en bil som mig smile som är ganska trimmad  reg besiktning på måmangen big_smile haha surt big_smile

nu med 470 hk

3 059 Inlägg
3 mars 2008
Eller så ringer dom en bärgare så får man lösa ut bilen sen mot kostnaden..

12 086 Inlägg
4 mars 2008
Hade jag inte fått låsa min bil om de hade tagt in mig hade jag blivit rasande!
Varför dom nu skulle ta in mig till station, de gör dom lixom inte varje dag?

Bobo
4 mars 2008
Såg en lirare som de grep, personen verkade vara hög som ett hus och då tog den andra polismannen hans fina Opel Calibra och åkte iväg i, såg lite roligt ut.

313 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
Bobo skrev:
Såg en lirare som de grep, personen verkade vara hög som ett hus och då tog den andra polismannen hans fina Opel Calibra och åkte iväg i, såg lite roligt ut.

hahahaha:P

313 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
X40Mackan skrev:
dom kan ta med sig den med. andra polis mannen kan ta med bilen till stationen har jag sett för big_smile kul om man har en bil som mig smile som är ganska trimmad  reg besiktning på måmangen big_smile haha surt big_smile

Eller så¨blire lite som den reklamen för Ford Mustang, när poliserna leker tjuv å polis, åså ligger brottslingen tejpad i baksätet:P

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
6 mars 2008
Alltså , Polisen kan inte, dom har ingen rätt till att bara låta din bil stå där?Eller ? För om någon skulle hända den undertiden så är det bara för ägaren att anmäla dom visserligen hos polisen men iallafall tongue Och då åker de poliser som tog dig på att ersätta det som försvann eller blev förstört eller liknande. Jag tror att dom ringer en bärgare så får man som sagt läsa ut den mot en kostnad.Hade det varit jag och dom bara låtit min bil stå där, jag hade våldtagit deras fruar och morsor och hundar och allting, sen kastat in postlådan i teverums fönstret och sagt att dom nu kan läsa morgon tidninge framför teven. Nja men jag hade rent sagt varit ursinning. Inget hade stoppat mig den kvällen big_smile

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

127 Inlägg
6 mars 2008
När polisen tog med mig i polisbilen så ställde de min bil i en parkeringsficka längs vägen och gav mig nycklen och förklarade var dom ställt bilen. Och detta var ganska öde mellan två mindre städer. Jag fick ha skjuts av en polare när jag släppts.

313 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
Nitzer skrev:
När polisen tog med mig i polisbilen så ställde de min bil i en parkeringsficka längs vägen och gav mig nycklen och förklarade var dom ställt bilen. Och detta var ganska öde mellan två mindre städer. Jag fick ha skjuts av en polare när jag släppts.

usch, poliser e elaka tycker ja. Vissa kan va snälla, sånna som bara går ut å tar blåsprov, å hälsar en en bra o fortsatt god kväll. men sedan finns det alltid nåra jävlar som ska sticka ut å vara jävla idioter.

313 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
TritoN skrev:
Alltså , Polisen kan inte, dom har ingen rätt till att bara låta din bil stå där?Eller ? För om någon skulle hända den undertiden så är det bara för ägaren att anmäla dom visserligen hos polisen men iallafall tongue Och då åker de poliser som tog dig på att ersätta det som försvann eller blev förstört eller liknande. Jag tror att dom ringer en bärgare så får man som sagt läsa ut den mot en kostnad.Hade det varit jag och dom bara låtit min bil stå där, jag hade våldtagit deras fruar och morsor och hundar och allting, sen kastat in postlådan i teverums fönstret och sagt att dom nu kan läsa morgon tidninge framför teven. Nja men jag hade rent sagt varit ursinning. Inget hade stoppat mig den kvällen big_smile

HAHAHAHA, en galnings raseri:P shit. hahaha, hade itne velat vara dom poliserna:P

Sök