2509
Sök

Vad finns det för bra banbilar? Köpråd

Avstängd
174 Inlägg
1 mars 2008
Konbanan skrev:
camaro67 skrev:
Ja ska du inte handla än på ett par år så skulle jag uppdatera från Elise till Exige. Hinda CTR motor med kompressor. Lär ju va ett galet ljud med den tokvarvande vtecen och kompressorn. Plus att du får en bil som piskar de mesta. Jag ska själv köpa en Exige när jag får råd. big_smile

Exige så jävla rå bil. Vet du va den gör 0-100 på? Måste gå snabbt som fan.

5,2 sekunder

transportkonsult
284 Inlägg
1 mars 2008
v dom bilar du har listat så skulle jag satsa på opel speedstern. Mest kul för pengarna.
Det är en lotus elise i en annan kostym.

Annan kul bil är seat leon cupra med Fullt kw chassie, R-däck och chip.
Fick låna en sådan nere på gotland ring för något år sedan.
Grymt imponerad. Var en opel speedster med på banan. Som jag varvade ganska omgående. ;)Sen sitter visserligen en del av prestandan bakom ratten också. wink

Bottles are for babys. Real men get blown.

Meister
6 763 Inlägg
1 mars 2008
MercaPOWER skrev:
Konbanan skrev:
camaro67 skrev:
Ja ska du inte handla än på ett par år så skulle jag uppdatera från Elise till Exige. Hinda CTR motor med kompressor. Lär ju va ett galet ljud med den tokvarvande vtecen och kompressorn. Plus att du får en bil som piskar de mesta. Jag ska själv köpa en Exige när jag får råd. big_smile

Exige så jävla rå bil. Vet du va den gör 0-100 på? Måste gå snabbt som fan.

5,2 sekunder

Men då är de inte så värst mycke effekt. 220hk eller något sånnt. Då kan man ju vässa med typ jacksson racing kompressor och sånt. 350hk lär ju flytta den lille skiten rätt så fort. Typ den här motorn http://www.garaget.org/?car=66599. Jag ska ha en Exige! Jag är så jävla sugen på en big_smile

Sök