Om den bara kommer köras på bana behöver den ju inte var särskilt stor, har surfat runt en del på miata-klubbens hemsida när jag skulle köpa ny bil och det finns ju ett par Miator som går på bana.
Så en Mazda Miata kanske ??
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
BMW M3 såväl E30 E36 och E46 gör inte bort sig, dock tycker jag att E30n är för dyr i förhållande till vad man får för pengarna om man bara ser till prestandan.
Om den bara kommer köras på bana behöver den ju inte var särskilt stor, har surfat runt en del på miata-klubbens hemsida när jag skulle köpa ny bil och det finns ju ett par Miator som går på bana.
Ja Miata bra förslag
Den borde väl vara snäppet sämre på allting jämfört me S2000 eller?
BMW M3 såväl E30 E36 och E46 gör inte bort sig, dock tycker jag att E30n är för dyr i förhållande till vad man får för pengarna om man bara ser till prestandan.
Ja E30 stiger ju i värde nu. Kanske E36 snart oxå börjar göra.
Men tyvärr sitter jag rätt dåligt i BMW så tyvärr, men bra förslag.
Ja Miata bra förslag
Ja Miata bra förslag
Jag var o satt i en hos en bilhandlare med farsan igår. Man sitter helt perfekt, kort härligt kopling oxå. Växelspaken sitter perfekt. Kanske blir provkörningen senare oxå.
Ja ska du inte handla än på ett par år så skulle jag uppdatera från Elise till Exige. Hinda CTR motor med kompressor. Lär ju va ett galet ljud med den tokvarvande vtecen och kompressorn. Plus att du får en bil som piskar de mesta. Jag ska själv köpa en Exige när jag får råd.
Ja ska du inte handla än på ett par år så skulle jag uppdatera från Elise till Exige. Hinda CTR motor med kompressor. Lär ju va ett galet ljud med den tokvarvande vtecen och kompressorn. Plus att du får en bil som piskar de mesta. Jag ska själv köpa en Exige när jag får råd.
Exige så jävla rå bil. Vet du va den gör 0-100 på? Måste gå snabbt som fan.
Öppna bilar är ju i regel inte det bästa om du vill köra på bana... Honda S2000 är ju inte direkt hysteriskt snabb men den gör inte bort sig heller, Miatan i standardskick är en helt annan prislapp och inte direkt en konkurrent till S2000.
Om du köper en cab se till att den har bra störtbågar och hardtop.