Ja lyckas fan med allt ! Skulle köra igång diskmaskinen förut och vara smart tänkte ja, så ja hällde i ca 5 dl yes diskmedel i den plus 2 diskmaskinstabletter, 2 minuter senare så är hela jä'vla köket fullt av skum, maskinjäveln har typ exploderat.. Vad ska ja göra ??? Hjälp! De är fan skum överallt !
Säga vad man vill om emperisk kunskap, den sitter!. Eller man kan väl påstå att du har blivit disk -valifierad.
hehehehe tänkte du diska motordelar 5dl yes!!!!!!! behövs ju bara en tablett eller vänta ska kolla med kärringen.....................ja det stämde 1tablett
haha ja vad kan man säga hoppas på bilder på härligheten!
as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
Uj. Skratta när jag läste. Jäkligt rolig grej.. Men sen kom jag på att det inte känndes så kul när jag skulle poppa popcorn i gryta o glömde popcornen så det slog lågor o sot från kastrullen i hela köket luckor o allt. Jag skurade som en idiot i 4 timmar ... Fast såhär i efterhand e det ju kul när man tänker på det..
Uj. Skratta när jag läste. Jäkligt rolig grej.. Men sen kom jag på att det inte känndes så kul när jag skulle poppa popcorn i gryta o glömde popcornen så det slog lågor o sot från kastrullen i hela köket luckor o allt. Jag skurade som en idiot i 4 timmar ... Fast såhär i efterhand e det ju kul när man tänker på det..
haha som pappa för ett tags sen,han fick för sej att han skulle koka korv!och sen när han hadde påbörjat de så sommna han:P HAHA korvarna var alldeles svart
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!