3794
Sök

HJÄLP! hela köket fullt av skum...

blacken
4 mars 2008
Ellertz skrev:
Ja lyckas fan med allt !
Skulle köra igång diskmaskinen förut och vara smart tänkte ja, så ja hällde i ca 5 dl yes diskmedel i den plus 2 diskmaskinstabletter, 2 minuter senare så är hela jä'vla köket fullt av skum, maskinjäveln har typ exploderat.. Vad ska ja göra ???  Hjälp!  De är fan skum överallt !

Säga vad man vill om emperisk kunskap, den sitter!. big_smile
Eller man kan väl påstå att du har blivit disk -valifierad. lol
Senast redigerat av blacken (4 mars 2008)

Hmm.
4 mars 2008
5dl yes???? Är du go eller? och 2 tabletter, vad faen hade du tänkt diska? haha:).¨

582 Inlägg
4 mars 2008
hehehehe tänkte du diska motordelar 5dl yes!!!!!!! behövs ju bara en tablett eller vänta ska kolla med kärringen.....................ja det stämde 1tablett

hej

Avstängd
914 Inlägg
4 mars 2008
5 dl yes + två tabletter.. haha vafan va det bilen du skulle tvätta eller?

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Offroad Racing
3 122 Inlägg
4 mars 2008
HAHAHA big_smile big_smile Hur klarade du att ens komma på tanken??????

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

"the real jerk"
301 Inlägg
4 mars 2008
haha ja vad kan man säga hoppas på bilder på härligheten!

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

Moderator+
1 081 Inlägg
4 mars 2008
Hahaha!

5dl Yes, att det blir skum(t) av det var ju otippad värre wink

Vem jag?

9 Inlägg
4 mars 2008
Jag tror inte på dig, inte utan bilder!

4 554 Inlägg
4 mars 2008
hahah ja de va kanske inte så smart, fram me grovdammsugaren å sug upp de mesta men först en bild!

Chaufför
418 Inlägg
4 mars 2008
Uj. Skratta när jag läste. Jäkligt rolig grej..  Men sen kom jag på att det inte känndes så kul när jag skulle poppa popcorn i gryta o glömde popcornen så det slog lågor o sot från kastrullen i hela köket luckor o allt. Jag skurade som en idiot i 4 timmar ... Fast såhär i efterhand e det ju kul när man tänker på det.. smile

Kör Scania!!

Starter
98 Inlägg
4 mars 2008
Hmm. skrev:
5dl yes???? Är du go eller? och 2 tabletter, vad faen hade du tänkt diska? haha:).¨

Haha vikken klockren kommentar big_smile Skrattade mig genom hela tråden.. O ja skulle väldigt gärna vilja veta som Hmm här ovan vad du tänkte diska?

7 100 Inlägg
4 mars 2008
st220hgv skrev:
Uj. Skratta när jag läste. Jäkligt rolig grej..  Men sen kom jag på att det inte känndes så kul när jag skulle poppa popcorn i gryta o glömde popcornen så det slog lågor o sot från kastrullen i hela köket luckor o allt. Jag skurade som en idiot i 4 timmar ... Fast såhär i efterhand e det ju kul när man tänker på det.. smile

haha som pappa för ett tags sen,han fick för sej att han skulle koka korv!och sen när han hadde påbörjat de så sommna han:P
HAHA korvarna var alldeles svart lol

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Brum säger bilen.
394 Inlägg
4 mars 2008
haha underbart.. låter som nånting jag skulle kunna lyckas med tongue

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

:]
469 Inlägg
4 mars 2008
skumm party wink

Norrlänning
1 453 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
Pusst, nu är de klart med all skit, ja fick ta en spade och skyffla ut smile

Ja tänkte väl diska några tallrikar och några glas... dock så var dom jäkligt skitiga. tongue
Men men, nu har man väl lärt sig nått iaf big_smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

70 Inlägg
4 mars 2008
hahaha skratta genom hela tråden när jag läste den kan värkligen tänka mej ett helt kök fult med skum fan du är för rolige asså made my dag

volvo=vi orkar lite vi ochså

Körv
3 535 Inlägg
4 mars 2008
HAHAHA! big_smile Du gjorde min kväll helt underbar!! Klockrent smile

Truckdriving Man

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
4 mars 2008
AHAHAHAHAHA JAG DÖÖR SERIÖST lol   du blev just min idol cool fan va gó du är ! big_smile
Senast redigerat av The_Mechanic (4 mars 2008)

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Sök