4108
Sök

Mitt namn och bilder användes av en bedragare.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
TenZer skrev:
alain skrev:
jag undrar i detta fall om jag inte har rätt på min sida att göra en polis anmälan för att skräma honom/henne eftersom han/hon använder min identitet på 2 bilar?.

Stämmer bra, brott mot upphovsrättslagen samt identitetsförfalskning... Visst gör han fel, men att blanda in polisen kanske känns aningen overkill trotts allt? tongue Eller?
//Johannes

Att gå så lång som det, det tror jag inte men han skulle behöva skrämas rejäl för att förstor att man gör inte så.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

10 sec före dig...
540 Inlägg
7 mars 2008
haha det är en tomte det!

braweheartsfoto.se
494 Inlägg
7 mars 2008
Sicken pajsare.. Hoppas att det löser sig på bästa sätt.
Men varför gör man så här..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
Jag har ringt till polisen för höra lite vad dom säger om det och får lite mer kött på ben.
Dom kalla deta för intrång och stölt av datafiler och förfallskning av personligt indentitet. ingår i samma spalt som allvarligt brott.
straff på det. böter och fängelse.
jag avakta och ser om sajten tar bort hans sida och kanske får han lära sig någonting av det.

4 554 Inlägg
7 mars 2008
haha surt å åka i buren för att att få uppmärksamhet på en bilsida jaja rätt ska va rätt

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
loudness skrev:
haha surt å åka i buren för att att få uppmärksamhet på en bilsida jaja rätt ska va rätt

nej, jag har inte tänkt att gå så långt som att anmäla honom, det är kanske barnunge som vill har lite uppmärksamhet och ser det som en lek.

Lite överallt..
612 Inlägg
7 mars 2008
Hehe, inte så jävla kul att få se sin egen bil på en dansk sida, om man inte har lagt upp den själv..

Passa dig, så att han inte har tänkt att komma och sno bilen din.. wink

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

2 911 Inlägg
7 mars 2008
Lider med dig, min bil har varit till salu på blocket ett par gånger också smile

596 Inlägg
7 mars 2008
fy fan va ruttet av den personen som gjort detta mot dig... han/hon kan ju inte ha nått liv utan måste jävlas med andra för att fylla upp sin dag av glädje!!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
Om någon känner ingen den bil, den är också på samma sajt och han använder också mitt namn för upplusning om den men den är inte min.
För jävligt!!
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=19608

4 299 Inlägg
7 mars 2008
alain skrev:
Om någon känner ingen den bil, den är också på samma sajt och han använder också mitt namn för upplusning om den men den är inte min.
För jävligt!!
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=19608

Haha, den där finns också här på garaget, ska se om jag hittar den wink

EDIT: http://www.garaget.org/?car=11171 Den ligger som nummer 15 på Topp 250 här på g.org.

Jävla lirare de där alltså.

/Jacob
Senast redigerat av Rallyhalle (7 mars 2008)

volvoraggare
4 776 Inlägg
7 mars 2008
varför använder han ditt namn då  och han använder ju även din  avatar också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Sleeper
3 084 Inlägg
7 mars 2008
säkert ägaren till sidan som vill dra fler besökare för att dem har så fula bilar i danmark. smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

volvoraggare
4 776 Inlägg
7 mars 2008
han heter ju speedshop här på garaget

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
ironhead skrev:
han heter ju speedshop här på garaget

Jag har skikat medelande till honom, Han vet kanske inte det eller och blir lika förvånad som jag.

1 067 Inlägg
7 mars 2008
Väl bara att regga sig på den där skumma siten och kommentera bilfan med "WANNABEE" och "THEIF"

"STOLEN PICS" etc.. 

Liten text så han känner sig riktigt ägd sedan hehe smile

Better than God \o/
1 883 Inlägg
7 mars 2008
Sådant där e ju inget ovanligt. Har hittar bilder från min sida på bla tyska och amerikanska sidor.   

Sedan vore det ju kul att får reda på vilken mailadress den danska alain reggat sig på.

Alain, måste bara fråga, din presentation är utan stavfel dina inlägg är inte det, varför?

Det var ju inte så länge sedan det var en kille här inne som ägde alla värdens 10 dyraste bilmodeller typ. På zatzy förkommer det också ofta sådant där. Det e lite sorgligt att dagens ungdom måste göra sig tuffa och balla på detta viset.
Senast redigerat av MrTurbo (7 mars 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
Hool skrev:
Väl bara att regga sig på den där skumma siten och kommentera bilfan med "WANNABEE" och "THEIF"

"STOLEN PICS" etc.. 

Liten text så han känner sig riktigt ägd sedan hehe smile

*******************'
jag ha gjort mig medlem till den Dansk bilsajt och skrev på forumet vad jag tyckte och visade dom att jag är den original alain och dom börjar att prata om den bedragare
Även den golf 1 turbo med snåd plockad bilder är inte hans och den också står på mitt namn men bilen är inte min.

Masterworks
7 mars 2008
Skumma lirare det finns, man undrar ju om man ska
dyka på sin egen bil någon gång på nått annant forum? cool

1 062 Inlägg
7 mars 2008
fy fan säger ja bara... ett bra sätt skulle vara om man kunde få garaget.org loggan i bakgrunden bilderna man laddade upp som loggan nere på bilden,. hoppas d löser sej..

Sök