3091
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

242 Inlägg
16 mars 2008
Man måste ju alltid börja någon stans arash wink

121 Inlägg
16 mars 2008
absolut! tror nästa träff kommer bli mycke bättre! ser fram i mot det.

Think Feel Drive
SUBARU

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2008
crazyarash skrev:

Om man ska hålla sej till detta forumet, så blir nästa träff här i Borås om två veckor smile
Skulle va kul om du kom... Vill se din lilla Subba "In Action" igen ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

15 Inlägg
16 mars 2008
tycker de va lyckat ikväll, fast hitta ju fan ingenstans=) , tycker att alla GBG:are o boråsare samlas innan elmia, och åker tillsamans upp? något o tänka på kanske....smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2008
KeckeNyman skrev:
tycker de va lyckat ikväll, fast hitta ju fan ingenstans=) , tycker att alla GBG:are o boråsare samlas innan elmia, och åker tillsamans upp? något o tänka på kanske....smile

det är ju redan planerat... Västkustkaravanen går ju från gbg via Borås på Lördag smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

874 Inlägg
16 mars 2008
crazyarash skrev:

kunde inte sagt det bättre själv tongue fast visst var det skitkul idag, lite rörigt då och då bara men så blir det väl ^^ härligt mycket folk var det ju med .. någon som vet varför vi fick så bråttom därifrån förut förresten?*nyfiken*

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

121 Inlägg
16 mars 2008
HyperSonica skrev:
crazyarash skrev:

Om man ska hålla sej till detta forumet, så blir nästa träff här i Borås om två veckor smile

det ja mena va dem helgerna träffen ska vara här i gbg. själv klart ska vi från gbg oxo komma till borås. som sagt ja jobbar sent på helgerna och skulle ja hinna så kommer ja själv klart dit.

Think Feel Drive
SUBARU

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2008
crazyarash skrev:
HyperSonica skrev:
crazyarash skrev:

det ja mena va dem helgerna träffen ska vara här i gbg. själv klart ska vi från gbg oxo komma till borås. som sagt ja jobbar sent på helgerna och skulle ja hinna så kommer ja själv klart dit.

Okej.. förståligt smile Får väll hoppas att så många som möjligt från gbg kan ta sej hit iallafall smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
16 mars 2008
Räkna med mig iallafall...

Riktigt treviga boråsare smile

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2008
Goteborg skrev:
Räkna med mig iallafall...

Riktigt treviga boråsare smile

tackar tackar... ni är inte så dumma häller ;P hihi

Ju mer folk som kommer, ju roligare blir de smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
16 mars 2008
GiGanT skrev:
HyperSonica skrev:
Avblåst pga???.. mm.. precis.. På grund av vadå???

Tror inte han hade hög volym på walkien... för jag nästan skrek så wink... Sen så var vägen aldeles för mörk och smal... så ett rådjur som tittat fram hade inte vart specc kul va? wink... vi tappade ca 30 bilar till rollsbo (Partille)... tyvärr annars hade de nog varit jävligt fett!

Jo, det där med rådjuret påpekade jag några gånger.. En sträcka som är UTAN belysning, skog på ena sidan och typ öppet fält på andra sidan, samt en smal asfaltsväg däremellan. Vilka förutsättningar, en älg eller ett rådjur kunde ha fått ödesdigra konsekvenser. Då var sista rejsen i Partille mycket, mycket bättre. Tyvärr försvann ju allt folk bara! tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
16 mars 2008
Ströget på allégatan vare ja! lol

Pållen lär få spader big_smile

Typ 30 bilar i en fin karavan xD
Senast redigerat av Edil_ (16 mars 2008)

Chaffis
285 Inlägg
16 mars 2008
O så var man hemma. Mycket trevligt kväll, och jag kände att jag behövde detta hehe. Har ja tur så kommer jag med min nya bil om 2 veckor till Borås. Annars får det väl bli BMWn tycker att det funka rätt så fint oxå. Tack till alla boråsare som tog sig hit och gjorde så att träffen fick det lilla extra.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
16 mars 2008
AnteraMAN skrev:
O så var man hemma. Mycket trevligt kväll, och jag kände att jag behövde detta hehe. Har ja tur så kommer jag med min nya bil om 2 veckor till Borås. Annars får det väl bli BMWn tycker att det funka rätt så fint oxå. Tack till alla boråsare som tog sig hit och gjorde så att träffen fick det lilla extra.

Vi kommer igen vill ja lova big_smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2008
AnteraMAN skrev:

det va så lite så. smile
Hoppas på att de blir bra om 2 veckor... har ju itne direkt så många rakor i denna stan typ sad..
Men men.. får jämna ut de på nått sätt ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

Chaffis
285 Inlägg
16 mars 2008
Ni Boråsare ska väl känna igen min bil har jag för mig. Den är tyskimport och 3 ägarna tidigare bor alla i Borås. Ni kanske hade sett den förut eller?

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

1 587 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Jo kvällen var väldigt lyckad !! big_smile Ideen om en film var att utgång från garaget SM skulle spelas in om ni förstår hur jag menar att en person står o filmar bilarna en o en hur vi alla kör ut sakta därifrån liksom.. Skulle varit as coolt ... Men ja, vi som egentligen håller i det hela hade ju inget med saken att göra ikväll, 2 äldre män kom o tog typ över, började styra o ställa vart vi skulle osv :S de tycker ja va lite onödigt att dom skulle blanda sig i.. sad Men Men.. Nästa gång låter jag det inte hända tro mig..

Lite mer planering skulle vi väl haft men tro mig när ja säger detta: vi planerade inte att det skulle komma så mkt folk som ikväll haha big_smile Väldigt bra o dåligt på sätt o vis liksom, kul att allt folk kom men vi hann inte med det bara hehe..

Näst nästa vecka blir det i Borås ja och jag har redan planerat ut en viss del av det.. smile ! Så de enda vi behöver i borås är folket från Gbg igen big_smile !!!

Jätte fin kväll o ja hoppas på många fler likadana i både gott o fult väder tongue

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
HyperSonica skrev:
GiGanT skrev:
HyperSonica skrev:
Avblåst pga???.. mm.. precis.. På grund av vadå???

Tror inte han hade hög volym på walkien... för jag nästan skrek så wink... Sen så var vägen aldeles för mörk och smal... så ett rådjur som tittat fram hade inte vart specc kul va? wink... vi tappade ca 30 bilar till rollsbo (Partille)... tyvärr annars hade de nog varit jävligt fett!

Okej.. då förstår ajg att de blev avblåst smile så nu glömmer vi det tongue..

Skitkul va de förövrigt iallafall smile

Vill oxå påpeka till den personen som stog snett till vänster framför mej att han borde ta o tänka effter lite...
det finns inget som heter "Våran väg" Och man kan inte mumla för sej själv "Ni har inte rätt att köra här tycker jag"
Den vägen är en allmän väg som alla som betalar vägskatt har rätt att köra på.. och alla andra oxå iofs..
(Jag menar sträckan i skogen)

blir lite irreterad på såntdär bullshit..

Ursäkte att jag skriver som jag gör..
men är det nått som stör mej så säger jag det.. sån är jag.. Lika bra o vara ärlig
smilesmile

Den vägen har varit avstäng för allmän trafik länge, inte så länge sedan den blev fri... Kan vara därför ..
Senast redigerat av MrKerm (16 mars 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Yellow bug!
1 640 Inlägg
16 mars 2008
HyperSonica skrev:
AnteraMAN skrev:

det va så lite så. smile
Hoppas på att de blir bra om 2 veckor... har ju itne direkt så många rakor i denna stan typ sad..

Vi får definitivt hitta andra alternativ än Ramnaslätt och Viared bara.. wink Vi har ju stället vi inte nämner vid namn här på garaget, men iaf severin vet vilket ja menar..  men det måste väl finnas andra?

1 587 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Edil_ skrev:
HyperSonica skrev:
AnteraMAN skrev:

det va så lite så. smile

Vi får definitivt hitta andra alternativ än Ramnaslätt och Viared bara.. wink Vi har ju stället vi inte nämner vid namn här på garaget, men iaf severin vet vilket ja menar..  men det måste väl finnas andra?

Jupp jag vet.. Lite synd att vi inte har flera sträckor här men de finns de nog .. Vi får leta .. hehe big_smile

Jo du, ja vet va du snackar om wink !! haha

Sök