det allra roligaste är att det är mest volvo människor som tar åt sej här på forumet
Haha, precis! Och de går direkt till attack mot bilen som killarna som filmar kör... De påstod väl aldrig att deras bil var bättre än Volvo-nissarnas? (Även om den är det)
Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
haha.. njaa.. de finns faktiskt inte mkt lägre än ha en volvo har en själv sp, vinterbil men aldrig tvättat å skador överallt å hatar den så ska man behandla en volvo
haha.. njaa.. de finns faktiskt inte mkt lägre än ha en volvo har en själv sp, vinterbil men aldrig tvättat å skador överallt å hatar den så ska man behandla en volvo
vad har ud då en volvo för 2000 och som gått 30 tusen som är från 1970 ? =?
Vad jag sett i trådan är det ju INTE bara såna som kör volvo som tycker dom är patetiska... Även om många volvoraggare är lite löjliga va ju inte den långhårige bättre
mjo, 3000. så de va nära haha
men när man dissar en volvo så e de 240 å 740,, dom nya e s40 å s60 å dom nyare modellerna e de inget fel på. helt ok bilar
mjo, 3000. så de va nära haha
men när man dissar en volvo så e de 240 å 740,, dom nya e s40 å s60 å dom nyare modellerna e de inget fel på. helt ok bilar
De lite tråkiga här e ju att de e 240 och 740 bl.a. som e de bäst hållbara bilarna volvo gjort o s40 bland de sämre hehe..men hålelr la me dig annars, de e inte själva bilarna man har nåt emot tror ja utan att de här små kidsen håller på å hävdar sig i trafiken o tror de är kungar. Iaf för mig tror ja nog de e så...
Och till den sista, äger en s40 i familjen, kört o haft den några år, inget märkvärdigt med den förutom god komfort i framsätet..men dålig e den ju inte för de