3399
Sök

Kompressomata en saab 900 -97

20 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
twin_cam skrev:
Gronkus skrev:
Okej, så det är ingen mening att ens tänka på det? tongue Känns som om det kommer vara meningslöst att ens gå på det med tanke på att jag är nybörjare med.. Jo det är därför jag skulle vilja testa det och det hade varit unikt på en saab med.

Nä. Det är ju det att du har en 2,3i som ställer till det.. För högt komp...

Ofan, är väl bättre då om man skulle satsa på att köpa en helt ny bil istället då alltså.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
14 mars 2008
En genväg är ju att köpa en 900 turbo, montera bort turbon och använda kompressor istället. smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
14 mars 2008
MrTurbo skrev:
En genväg är ju att köpa en 900 turbo, montera bort turbon och använda kompressor istället. smile

Varför, bara för att? En kompressor är ingenting man bara går och råkar köpa då de kostar några slantar, det är nog bättre att tjacka en 9-3 Aero och om inte det nu skulle räcka trimma den... Med en kompressor åker du väll på att förstärka lådan också pga riv från botten.

Rock'n Roll

Better than God \o/
1 883 Inlägg
14 mars 2008
TenZer skrev:
MrTurbo skrev:

Varför, bara för att? En kompressor är ingenting man bara går och råkar köpa då de kostar några slantar, det är nog bättre att tjacka en 9-3 Aero och om inte det nu skulle räcka trimma den... Med en kompressor åker du väll på att förstärka lådan också pga riv från botten.

Var det DU som startade denna tråden och hade frågor om kompressormatning av en ng900???  Om inte kan du ju bortse från mitt svar till killen som ställde frågor om det...  roll

Edit, läs sedan hela tråden...  wink
Senast redigerat av MrTurbo (14 mars 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Sök