12 mars 2008
Trådstartare
Jag blir så trött på pundare som inte kan skillnaden på mitt och ditt. Hade inbrott i bilen natt till tisdag och dom snodde airbagen, bröt sönder låsskistan på förardörren. Men de klarade inte av att sno bilsterion men bryta sönder den klarade dom. Vem fan är så dum så man snor en 8 år gammal airbag som enligt instruktionboken skall bytas efter 12 år, och det finns att köpa komplett med ratt får några tusingar på skroten. Och så gör man en polisanmälan och vad frågar de då? Jo om jag vill ha ett medelande om att de lägger ner utredningen! Vem fan behöver ett medelande om att de lägger ner uredningen den är ju redan nerlagd innan utskriften kommit ut ur skrivaren. Jag undrar hur länge till sveriges största socialbidragstagere skall få hålla på som de gör. Kan den svenska polisen bra sitta på arselet och dricka kaffe och käka donuts? Och vem får betala för deras lathet jo alla som har en bilförsäkring. Låt försäkringsbilagen ha sin egen statligt finansierade poliskår, så kanske de inte dröjer så länge innan man kan få se sänkta premier.
Patrik
P.s. Kräv prestations löner för polisen, lön efter antal lösta brott mot anmälda!
Den som har mest prylar när han dör, VINNER!