3496
Sök

Tjejer till elmia?

Cnc-operatör
608 Inlägg
15 mars 2008
PS. Jag ska dit på lördagen smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Livsnjutare
403 Inlägg
15 mars 2008
Trådstartare
G-Bruno skrev:
bara jag som saknar MDS´s shower från förr på Elmia? Det va tider det... va alltid lika svårt att förklara för frugan varför man hade tagit såååå många kort på en och samma bil... svaret blev alltid "Men ser du inte att det är en Diablo gumman.... typiskt att tjejerna skulle stå i vägen hela tiden bara"

hahahaha:P

Gta Iv 31april

Teddan
2 495 Inlägg
15 mars 2008
__pepita__ skrev:
r-ted skrev:
tjejen lämnar man ju hemma när man spanar på andra brudar, fan man är ju itne dum heller :p

haha..vilken tuffing....NOOOT!! tongue

det var ju ett skämt , men det förstog du säkert.
Är itne nått tuff när det kommer till tjejen, där vet jag min plats tongue

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Skaune
15 mars 2008
Orka....
Shit vart bor ni? Om ni vill se på tjejer, ja de finns överallt, på tv, i butiken, i trapphuset, vid busshållsplatsen, ja överallt, men att åka hela vägen till jönköping för o se brudar....

Jo visst, alla som åker till Elmia för o enbart se på bilar e ju naturligtvis bögar....

//Trött

373 Inlägg
15 mars 2008
FLindgren skrev:
man märker ju vilka som har en flickvänn och dom som inte har fått smaka på en flickvänns vrede efter utställningar wink

hehe förstår inte vad du menar med det tongue (Lyckades ju bara få en hel hop monterbrudar emot mig på ett annat forum för mina åsikter) roll

terazzi
15 mars 2008
hahaha måste lägga mig i diskussionen nu efter o ha läst alla sidor tongue
Alltså visst är det skoj o se tjejer det kan man inte neka, men ändå.. har man modeller vid sin bil,e man så osäker på att sin bil inte duger så man måste ha helt hjärnlösa tjejer vid bilen.. hahaha, en bil ska kunna va Så klockren utan o ha massa skit vid det ^^ 

Jag tycker om tjejer och är inte bög, men som sagt man ska inte ens behöva nån modell vid ens bil.. ska inte va dem som lockar utan själva bilen wink

edit: sen står dem i vägen med om man ska kunna få bra bilder wink hehe
Senast redigerat av terazzi (15 mars 2008)

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
15 mars 2008
r-ted skrev:
är ni bögar här inne eller ???

Klart som fan man måste kolla på brudarna, snygga brudar och feta bilar är ju livet.

big_smile klockren

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

X-L-R-8
15 mars 2008
Har för mig att "brudarna" skulle tas bort eftersom det brukar komma så många familjer på mässorna..

OEM <3
6 957 Inlägg
15 mars 2008
AdamOpel skrev:
r-ted skrev:
är ni bögar här inne eller ???

Klart som fan man måste kolla på brudarna, snygga brudar och feta bilar är ju livet.

big_smile klockren

De va faktiskt lite skojigt sagt tongue Men va fan, finns väl fler brudar på krogen? wink
Men jo de kommer nog några barbies va ja hört.. tongue

OEM <3

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
15 mars 2008
ääh räcker ju att ta en kväll på krogen för att se mer snygga tjejer än på elmia... Men stör mig inte ett dugg på om det ålar sig nån över en bil, orka bry sig:)

56 Inlägg
15 mars 2008
D va d bästa ja har läst hittills

Livsnjutare
403 Inlägg
15 mars 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
hahaha måste lägga mig i diskussionen nu efter o ha läst alla sidor tongue
Alltså visst är det skoj o se tjejer det kan man inte neka, men ändå.. har man modeller vid sin bil,e man så osäker på att sin bil inte duger så man måste ha helt hjärnlösa tjejer vid bilen.. hahaha, en bil ska kunna va Så klockren utan o ha massa skit vid det ^^ 

Jag tycker om tjejer och är inte bög, men som sagt man ska inte ens behöva nån modell vid ens bil.. ska inte va dem som lockar utan själva bilen wink

edit: sen står dem i vägen med om man ska kunna få bra bilder wink hehe

varför skulle tjejerna vara hjärnlösa??

Gta Iv 31april

OEM <3
6 957 Inlägg
15 mars 2008
Eva_gt skrev:
det är väl alltid snygga babes på mässorna smile
Killar kollar det är väl normalt?? vi tjejer gör ju det oxo smile
*asg* tjejens vrede den var rolig tongue
om min kille kollar på en annan tjej som ser bra ut so what jag kan se en snygg kille o säga fan han var snygg och inget mera med det även om andra tjejer.
Vad ska man göra sätta "skygglappar" på killen eller tongue
Men oftast beror sådant på ens eget självförtroende och förhållandet! osäkert beteende =osäkerhet hos en själv!

PS.. sen så finns det ju självklart pojkvänner som kan överdriva sådant fastän de vet att deras flickvänner blir ledsna och sånt är taskigt smile
Det handlar väl om i helhet Respekt för varandra

Egentligen, vi killar tkr de asnice med brudar på mässan, vafan tkr inte damerna som är där då?
Killar killar killar överallt varesg de e volvokeps med arbetsjacka, slick med Lacoste Piké eller skatestyle osv...dom om några har de ju bra wink

OEM <3

terazzi
15 mars 2008
Påstår du dem e smarta o kan nåt om bilen?
hahaha säg till mig när det finns sånna modeller ^^ bara i fantasin so far ^^
Det va inte det jag menade.. man ska kunna ha en så klockren bil utan o behöva ha nåt annat där... visar ju att man är osäker på sin bil och inte tror den duger som den är!
Är iaf min åsikt tongue

En bil ska va så komplett så att den ska dra all attraktion,inte 2 st bimbos som står o poserar..

658 Inlägg
15 mars 2008
Ja, inte modeller som drar till sig blickar utan en så fulländad bil att den drar åt sig modeller så klart wink

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

Livsnjutare
403 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
v4jessica skrev:
Som sagt. Bara löjligt o ha ett par blondiner/brunetter som ska stå o hålla på framför en bil. Måste dom ha me de så tycker ja inte dom har där o göra. Visst, kan säkert va skoj på sitt sätt men är ändå bilarna dom ska ställa/visa upp så..

håller inte med..

Gta Iv 31april

Teddan
2 495 Inlägg
17 mars 2008
det är bara fula brudar som tycker att snygga brudar är bimbos och pantade wink

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Livsnjutare
403 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
r-ted skrev:
det är bara fula brudar som tycker att snygga brudar är bimbos och pantade wink

exakt.. snacka om fördomar dessutom.

Gta Iv 31april

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
17 mars 2008
Jag tycker dom oftast är ivägen för bilen. Om dom ska finnas skall brudarna stå vid de mindre tuffa bilarna där folk annars inte glor så mycket, så går alla nollor till dom fula bilarna eftersom tjejjerna är där, samtidigt som vi fotosnillen kan ta kort bäst vi vill på de ickebemannade snygga bilarna. Låter ju kanon!

Ableton Live

Sök