är nitton blir 20 2 juni -07... har gått om gymnasiet går FP Transport i eksjö.. emmellan åt jobbar jag på Tk Trailer o boxholm och bygger båt trailers o släpor... efter skolan blir det lumpen som Förare stridsfordonstransport
Hm året är 2005 du är nitton år, men du fyller inte 20 förrän 2007?? Hur gör du?
Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
23 fyllde jag idag eller igår blir det nu ja på Juldagen iaf. jag är egenföretagare sedan 2002/2003 inom reklam på webben samt en del tryck. även radio samt att jag gör en del kristallarbeten.
Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Är 21 år gammal har egen firma sen 2 år tillbaka. Sysslar med vägjobb och hallbyggen för de mesta men kör även lastbil då och då. Funderar på att starta en ny firma som rekondare, tona rutor, montera billjud (egenbyggda måttanpassade baslådor) och återförsäljare av specialdesignade fälgar. Blir tungt att få firman å gå runt med bara en grej.
Lika bra å passa på medans man är ung..hehe Testa så mycket olika jobb som möjligt så man får sig nån erfarenhet..
är nitton blir 20 2 juni -07... har gått om gymnasiet går FP Transport i eksjö.. emmellan åt jobbar jag på Tk Trailer o boxholm och bygger båt trailers o släpor... efter skolan blir det lumpen som Förare stridsfordonstransport
Hm året är 2005 du är nitton år, men du fyller inte 20 förrän 2007?? Hur gör du?
27år (född -78) Jobbar med att systemtest, felsöka och laga kretskort i Ericssons AXE telefon växlar, testar bla grundprylarna i den del som är datorrösten i många växlar på företag.
Bisyssla: Ansvarar för den legala streetracingen i Östersund med omnejd. Blir även lite halkövningar på vinter och minimoto på sommaren. http://www.streetlegalosd.se