Så grymt häftigt bygge. Många snygga och egna detaljer. Men den lyktan du gjort skulle jag personligen inte sätta dit, tyckte att den inte passade in riktigt för att den var lite för rundad. Det är min åsikt i alla fall. Lycka till med fortsättningen, keep up the good work.
waho: haha ahh de får vi hoppas. när han jag köpte motorn av testgasade sin 302 inför mig så skakade ju för fan hela rummet så grymt rapp mot vad jag är van vid så det lär ju bli ett monster om jag får till det..
de-luxe: inga problem tycker det e skitkul med fler som bygger. blir roligare sen på träffar o utställningar.. angående vinklar och sådant så kommer det säkerligen upp efterhand.. e det något speciellt du tänker på så e de ju bara o fråga..
mxmatte: tackar så mycket.. du får gärna förklara mer vad du menar med lyktan.. kommer nog ha den på det hållet så det blir som en skidbacke.. då sticker dne inte ut så mycket..
jockeT: tackar tackar.. ahh de hoppas jag med ska bli kul när den blir färdig..
i väntan på pengar så har jag börjat pilla lite med volvo triken.. ska fixa en del med den så att jag kan göra lite bättre filmer o lägga upp.. funderar även på att fulfölja min idé om att turbo-konvertera den senare..
Skitfränt bygge! Ska va lågt o fett. V8 trikar man har sett brukar va klumpiga o fula men du har lyckats. snygg webgaffel. Bra man får köra trike utan hjälm och med bilkörkort. Gillar din Volvotrike, är väldigt ovanligt med volvomotorer på trike väl? Mest vw motorer och HD. Vad blir det för slags vxl låda? Bakaxel?
Skitfränt bygge! Ska va lågt o fett. V8 trikar man har sett brukar va klumpiga o fula men du har lyckats. snygg webgaffel. Bra man får köra trike utan hjälm och med bilkörkort. Gillar din Volvotrike, är väldigt ovanligt med volvomotorer på trike väl? Mest vw motorer och HD. Vad blir det för slags vxl låda? Bakaxel?
Gamla Servicar får man göra det med men inte dagens Trike:ar.
children-of-bodom: tack så jättemycket.. aaa de e ju en dröm att livnära mig på o bygga hojjar får se vad som händer efter lumpen...
streetfreak: tackar. håller med till 100%.. det sköna är att nu får man ett felaktigt perspektiv på hojjen eftersom den står en halvmeter upp på kärran.. lär bli najs o se den på backen sen med tanke på att jag har styrhuvudet väldigt lågt om man jämför med andra hojjar.. a det är ovanligt med volvomotor.. har bara sett en innan och den var väl mest skojj-bygge eller vad man ska säga.. växellåda var tänkt en tvåstegad automat som en jobbarpolare skulle bygga om så den blev kortare.. har dock gått väldigt segt för honom.... bakaxel blir från bmw troligtvis..
KHracing: nej det har varit dåligt med det.. någon från tidningen bomber pm:ade mig men sen blev de inte mycket mer.. kommer förhoppningsvis sen när den blir lite längre kommen...
Kawizz: a de får vi hoppas.. tackar
DET som hänt nu är att jag bygger om volvotriken för o få den lite mer "funktionsduglig". den har agerat prydnad tillräckligt nu så nu ska det bara bli en hojj jag kan ta en runda med när jag känner för det.. har inga stålar att jobba på v8-triken så därför har jag lagt lite tid på volvon.. har byggt stänkskärmar, fått på en kylare fått på en generator och byggt om framgaffeln så att jag ska få hyffsat rätt försprång.. som det varit tidigare så har hojjen varit grymt överstyrd..