2426
Sök

Vart åker ni i påsk?

933 Inlägg
19 mars 2008
Bara ta det lungt hemma.

Trevlig påsk

533 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
Norde: Aha, då ska vi lite åt samma håll, fast jag har en resa på 85 mil, enkel tongue

AnteR33: 100 mil till mamma och pappa? Vart har du dom? *nyfiken*

Hoppas alla där ute har vett i huvudet att anpassa farten efter underlaget och att dom kör med de däck som vägen kräven! Och vill samtidigt passa på att önska er alla en jätte glad (trevlig) påsk igen!

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

hej
291 Inlägg
19 mars 2008
elmia verkar det inte bli iaf sad. hade varit som det var i söndags så hade jag åkt cosworth upp  smile

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

Thorssa
19 mars 2008
Åker Sundsvall-Jönköping på torsdag i Audin. På fredag går man på Elmia innan det blir avfärd hemåt på kvällen. Lördag morgon åker man Sundsvall-Tänndalen i en Volvo XC70 2,5T. Båda bilarna har vinterdäck. Vi hade tänkt åka Golf III ner till Elmia men de blev stulen i måndags, vi hittade den visserligen men måste byta lås på den...

38 Inlägg
19 mars 2008
Darkie skrev:
AnteR33 skrev:
Själv tar jag sikte hemåt till morsan och farsan på torsdag. 100 mil enkel resa i en w124 med vinterdäck.

då har du inget att klaga på, riktigt sköna långtursbilar.. smile
Själv ska jag ta min egna w124 upp till norrköping (flickvännen) på torsdag efter jobbet. sen åker vi väl ner till Elmia på lördagen antagligen.. (vinterdäck..)

Eller så blir det preluden, beror på vad jag vill göra "köra fort eller ta det lugnt" big_smile

Ne det blir nog bra tror jag, första gången jag gör en riktig långresa med den.

exiz: Dom bor uppe i Kalix Norbotten..

956 Inlägg
19 mars 2008
Blir en tur till elmia på lördag..fint det..
Det är så man firar påsk

eldus veldus

417 Inlägg
19 mars 2008
Småland såklart! Elmia, för de e tradition & till några gamla polare. smile

3 182 Inlägg
19 mars 2008
blir tyvär hem till svärmor ok spela glad på fredag på lördag hem till far.

315 Inlägg
19 mars 2008
Blir Sälen för min del

Allt eller inget!!!

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
19 mars 2008
Förhoppningsvis Elmia annars blir det väl lugnt

//Silverpilen\\

Lidhultare.
325 Inlägg
19 mars 2008
elmia smile

-Twiajävlen-

puff
19 mars 2008
Far till Kittelfjäll imorgon.

Skoterdåre
32 Inlägg
20 mars 2008
Blir till Tjappsåive 5 mil bort smile Skoda Octavia med nötta vinterdäck. Blir att köra lugnt, ska följa efter svärfar som har min skoter på olagligt släp smile

1 567 Inlägg
20 mars 2008
Absolut inte till Elmia blir hemma

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
20 mars 2008
Nja, det var ju tänkt att ta en tur till USA, Florida för att vara exakt, men fick en migrän anfall i sista sekund så min farsa och morbror for istället. Lite synd men man kan ju inte direkt göra något åt det.. fick tillbaka pengarna också. Plus några roliga piller från Hospitalet. big_smile

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Sök