2691
Sök

Hitta IP nummer Har blivit blåst! hjälp

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
20 mars 2008
Här é en enkel lösning..

Programmet heter "CommView"
Bara att tanka hem.. (for free) "har testat"
http://www.youtube.com/watch?v=n_nQqOvS … re=related

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
20 mars 2008
Snyggt att han som visade de bara körde lokala ip adresser tongue skulle aldrig få för mig o dra in en sån fjortis program, kör netstat, gör exakt samma sak fast utan någon risk för crap.
Men nu har de ju löst sig för dig, handla från Tradera, alltid många positiva omdömen innan man förskottsbetalar, annars postförskott t.ex.

385 Inlägg
20 mars 2008
Fan ja blev blåst på 5000 kr o hade killens alla uppgifter. Efter 2 år säger snuten att de inte kan få tag i han längre. Sj åkte man ner till killen men han neka såklart allt o sa att nån förfalskat hans ID o han ringde snuten så ja tänkte , ska inte lägga mig i polisens arbete. Men ja ska fan i mig till polisen igen!

Bildrulle
499 Inlägg
20 mars 2008
När det är via Tradera, se till att anmäla killen till dom också så dom också gör sitt..

Vad hade han för omdöme på Tradera? Bra? Dåligt? Inget?

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

112 Inlägg
20 mars 2008
Widowmaker skrev:
har vart hos polisen idag å det visade sig att han har vart riktigt korkad och gett mig alla uppgifter äkta. Så nu skall ett team på stationen gå igenom alla upgifter skicka dem till kiruna och skicka en bil som knackar på dörra han åker med 99% chans dit på det. Polisen sa att i liknande fall som detta bedrägeri så har det vart folk som fått upp till 2 års fängelse och betala tillbaka summan med ränta.

Jag skulle åka dit och knacka på honom i stället...

Bära eller Brista?!

442 Inlägg
20 mars 2008
Kjellander skrev:
Widowmaker skrev:
har vart hos polisen idag å det visade sig att han har vart riktigt korkad och gett mig alla uppgifter äkta. Så nu skall ett team på stationen gå igenom alla upgifter skicka dem till kiruna och skicka en bil som knackar på dörra han åker med 99% chans dit på det. Polisen sa att i liknande fall som detta bedrägeri så har det vart folk som fått upp till 2 års fängelse och betala tillbaka summan med ränta.

Jag skulle åka dit och knacka på honom i stället...

Nej bättre om han får fängelse men det lär han la inte få men då hade han kunnat åkt dit och hälsat på och frågat hur man klarar på svåraste svårighetsgraden och massa om spelet medans idioten ligger i sin nerskitade säng och läser bibeln för 7:de ggr.

427 Inlägg
20 mars 2008
Vågar man be om användarnamnet på tradera ? smile

/ Tobbe

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
20 mars 2008
Skulle ja ha uppgifterna på han som snodde min spoler skulle han garanterat ångra att han inte tog en annan spoiler. Hon kommer säkerligen inte äns röra en annan bil än hans egen i framtiden. Har aldrig köpt något begagnat utanför sthlm då jag tycker det är lätt att bli blåst. sad

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
20 mars 2008
Åk hem till han o ämta ditt ps3 med några kompisar om du pejjat för det. Jag har hört NÅGRA fall utav MÅNGA där bedragere åkt dit då menar jag ytterst få. Men jag har dessvärre inte hört ett ända fall där offret fått tebaka sin pengar.. Så en polis anmälan kmr man inte speciell långt med mer än att han KANSKE åker dit o du ser aldrig dina pengar igen. Bätte att försöka få lite vett i killen privat.

Bmw osv..

427 Inlägg
20 mars 2008
Nick på tradera ??

/ Tobbe

1 079 Inlägg
21 mars 2008
Risken är rätt stor att han går fri, vet en fd kompis till mig (trodde han var en kompis iaf, han försökte blåsa mig med så jag var med och polisanmälde, sa upp bekantskapen med honom) som blåst företag på över 100 000:- som gick fri. Polisen ringde och sa att åklagaren sa att det inte fanns nåt riktigt bevis för en fällande dom.

Sen kan jag väl inte direkt uppmuntra till att besöka honom för är han jävlig tillbaka så får du det betydligt värre om han motanmäler beroende på vad du gör, och eftersom du gick till polisen så BÖR du verkligen inte åka dit att konfrontera någon i hans hem/vid hans hem kan göra dig väldigt olycklig ifall det tänder till för hemfridsbrott och ev inblandande i pågående utredning/övergrepp i rättsak är det kännbara straff på. Tro mig en sån här ål drar sig nog inte för att sätta dit dig om du försöker dig på nåt, eftersom han inte var rädd för att skylta med sitt namn, han kanske rent av hoppas på att få ut skadestånd om du kommer på besök.

Förstår den som åker dit och antingen ska ha playstationet, pengarna tillbaka+soppa eller ser till att han får gå till tandläkaren med tänderna i en påse, men man måste vara beredd på att möta konsekvenserna för de kan vara värre straff än vad han kommer få. Pengar är en sak men hade det rört sig om fysiskt våld eller våldtäkt mot nån kompis/flickvän/barn då hade det bara varit att åka och packa väskan för häktet med sig.
Senast redigerat av Madhouse (21 mars 2008)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Sök