3649
Sök

En sorts nationaldag i morron!

118 Inlägg
20 mars 2008
Sådära, bara veva igång Kent skivan och köra igång pojkar & flickor!
Senast redigerat av 242RR (20 mars 2008)

1 217 Inlägg
20 mars 2008
242RR skrev:
Sådära, bara veva igång Kent skivan och köra igång pojkar & flickor!

Kent?.. du har absolut ingen koll.

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
20 mars 2008
Denna tråd ryker så mycket av idioti att jag tycker synd om er alla.

Emo är ett skällsord påhittad för att någon idiotisk jävel kunde inte se skillnad mellan klädstilar. Så nu innehåller ordet "emo", kategoriseringen, bland annat punk, fashioncore, visual kei, j-rock, goth.. Jadu, nästan allt. Ordet emo är egentligen en musik stil, men ingen person verkar ha fattat detta.

Jävla idioter.
Senast redigerat av Siarnaq (20 mars 2008)

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

60 Inlägg
20 mars 2008
Siarnaq skrev:

Emo är ett skällsord påhittad för att någon idiotisk jävel kunde inte se skillnad mellan klädstilar. Så nu innehåller ordet "emo", kategoriseringen, bland annat punk, fashioncore, visual kei, j-rock, goth.. Jadu, nästan allt. Ordet emo är egentligen en musik stil, men ingen person verkar ha fattat detta.

Jävla idioter.

jag viste roll alla kanske inte e så smarta som vi tongue nej nu va ja dum hihi lol

Emmily

272 Inlägg
20 mars 2008
Jag ser inte så stor skillnad, alla skär sig ju och har ärr över hela armarna och ser ut att vilja dö?
Dom som inte innefattas i ovanstående beskrivning har uppenbarligen misslyckats anpassa sig till denna "klädstil" som spelar spratt involverande rakblad och blod.

Grattis på skärtorsdagen!

Tricky question:
Varför skär dom sig inte så dom dör (vilket verkar vara deras mål) utan bara så det syns?

Sierra-döbel

8 156 Inlägg
20 mars 2008
Jaja. Emo kan man debattera i evigheter. På ena sidan står dom som lyssnar på emo-musik, dvs dom som gillar låtar som handlar om mörka känslor. Sen har vi dom som skär sig. För att inte tala om dom som klär sig emo. Men det är ju minst lika många som skär sig, lyssnar på emo-musik och som klär sig emo som inte vill klassa sig som emo. Dom vill inte ha någon stämpel på sig.
Vad är det för skillnad på goth och emo när det gäller klädstil och musikval?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
20 mars 2008
he he.. förra året gick jag o några till o delade ut rakblad till de stackars små fjollorna.. hihi.. de va skoj tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Markolainen
20 mars 2008
HyperSonica skrev:
he he.. förra året gick jag o några till o delade ut rakblad till de stackars små fjollorna.. hihi.. de va skoj tongue

Haha! Lite otrevligt, men ändå kul.smile

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
20 mars 2008
EMMILY skrev:
Siarnaq skrev:

Jävla idioter.

jag viste roll alla kanske inte e så smarta som vi tongue nej nu va ja dum hihi lol

Tack gode gud att någon visste iaf.
Får väl försöka hålla skenet uppe och upplysa dom andra då. Om man orkar. :p

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

60 Inlägg
20 mars 2008
Siarnaq skrev:
EMMILY skrev:
Siarnaq skrev:

Jävla idioter.

hihi mm.. gör de du wink så folk får veta.. trodde folk viste men tydligen inte lol

Emmily

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
20 mars 2008
EMMILY skrev:
Siarnaq skrev:
EMMILY skrev:

hihi mm.. gör de du wink så folk får veta.. trodde folk viste men tydligen inte lol

Blir ju mörkrädd när man ser det här faktiskt. hmm 85% av sveriges befolkning har ingen aning om vad "emo" egentligen är. -.-'

272 Inlägg
20 mars 2008
Siarnaq skrev:
EMMILY skrev:
Siarnaq skrev:

Blir ju mörkrädd när man ser det här faktiskt. hmm 85% av sveriges befolkning har ingen aning om vad "emo" egentligen är. -.-'

85% har inget intresse av att veta vad personer som är självmordsbenägna kallar sig menar du?
Senast redigerat av Niotusen (20 mars 2008)

Sierra-döbel

1 079 Inlägg
20 mars 2008
Siarnaq skrev:
EMMILY skrev:
Siarnaq skrev:

Jävla idioter.

EMOtional Hardcore kan jag hålla med om att det är en musikstil, men inte ordet emo. Emo är som du skrev själv ett skällsord. Är man idiotisk jävel (jag är en isf) för att man inte kan se skillnad på svart och svart, smink å smink, rakbladsmärken och rakbladsmärken, frisyrer å frisyrer (lägger man luggen åt höger = emo, åt vänster = goth??? Eller vad fan! INGEN kan begära att var man ska veta om det är ett j''''' emo eller goth som kommer gående?

1 079 Inlägg
20 mars 2008
Grattis förresten, emosar! smile

1 079 Inlägg
20 mars 2008
Siarnaq skrev:
EMMILY skrev:
Siarnaq skrev:

lol menar du seriöst att man måste veta vad emo betyder? SKRÄMMANDE!!! Emo är en minioritet som ingen svensson bryr sig om, och för att de ser ut på ett väldigt konstigt sett kommer de sen och lipar hos aftonbladet för att de inte får jobb för att de ser för jävliga ut - skulle du köpa en tavla av ett emo som knackade på dörren (om du nu inte är emo själv)?

60 Inlägg
20 mars 2008
vist.. men alltså.. jag bryr mig inte om folk som e knäppa o skär sig i armarna för att dom tror att dom mår dåligt.. men fan, nått vet man väl :Dhaha

Emmily

801 Inlägg
20 mars 2008
i wish my grass was emo so it would cut itself big_smile

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
20 mars 2008
Syst3m skrev:
Emo är en minioritet som ingen svensson bryr sig om

Varför lägger man i så fall ens energi på att ta upp detta, dels som ämne, men även att tråden blir längre och längre.
Folk måste börja lägga sig i och bry sig mindre om andra. Så fort man ser någon som ser "annorlunda" ut, skall det klagas, kommenteras och häcklas. Sedan hamnar det här till allmän beskådan och ältas i det oändliga.
Skall jag börja häckla, kommentera och klaga på hur industi- eller verkstadsfolk ser ut? Eller kanske frisörer.. de brukar ju ha lustiga frisyrer. roll Nej tack, jag har bättre saker för mig.
Nivån är pinsam, som allt för ofta när det diskuteras i off topic.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Maizer
20 mars 2008
Vad patetiska ni är. Emo skämten var inne för ett år sen, och de var inte ens roliga då.

Sök