2821
Sök

saker som folk tror är snyggt men är så jävla fult!

Avstängd
658 Inlägg
25 mars 2008
Ähh va fan grabbar å flickor ta en titt på min gammla S2000 så ni får se hur det ska se ut, lågt å stilrent big_smile Hehe allvarligt talat så är ju smaken delad och det som är fult för mig är snyggt för dig.

Men visst är det B med "billig" försök styling , som oftast 18-19 åringar kanske kör med, för att det finns för lite pengar. Men sen så finns det även dom med resurser som förstör bilar, ta bilen som vann på elmia , vet inte ens va det är för grej den där, bil ? rymdskepp? båt ? ...till dom tillhör Kooz lr hur fan han stavar det. Så det finns många som förstör fina bilar...

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

69 Inlägg
25 mars 2008
den fulaste stilen jag vet är alldeles för stora fälgar och reklamlack

http://i27.tinypic.com/2ch94ls.jpg

Motormontör
437 Inlägg
25 mars 2008
Cobolt skrev:
Håller helt med Mazdakillen på alla punkter faktiskt...

Men...

Alla "stora" bil-stylare har ju börjat nånstans så jag har ändå överseende med en hel del skräp-byggen i tron om att den personen försöker sig fram, och en vacker dag kanske han är med på Elmia eller Bilsport(kanske båda) med en pokalvinnande skönhet.

Sen har ju alla olika smak,vissa kanske tycker det är skitsnyggt med påklistrade luftintag och stora aluvingar på en Nissan Micra, medan andra vill ha ett rent utseende på sin...

Alla tänker vi inte lika,och tur är väl det...hur roligt hade det varit om alla körde omkring med Volvo V70 med 18" fälgar och vinge tex???hmmhmm

Så tack för mig för denna gång.

Wiii någon mer som har fötterna på jorden än bara jag.smile)

Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara

Motormontör
437 Inlägg
25 mars 2008
Kim2000 skrev:
Kolfiber "look" på delarna är något jag stör mig på. Ser förjävligt när folk smäcker på kolfibervinyl på bilarna.

Så länge det ser ut som en äkta kolfiberdetalj så är det väl inget att haka upp sig på.
Om tex man klär in sina dörrsidor i kolfibervinyl så lär ju inte någon upptäcka att det är vinyl och då kan man ju leva på att "jag har kolfiberinredda dörrar"
jag menar det ingen vet något om håller man ju tyst om.
Som motoreffekt ungefär, har jag 300 kusar i stället så inte ett ljud till någon att det är det=))
Hemligheter är bästa sättet att nå framgång.

Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara

Alecci's fästmö
708 Inlägg
25 mars 2008
FireTraXX skrev:
Alla har vi saker vi ogillar som uppenbarligen någon annan gillar.
Det är inte ens lönt att börja tjafsa om det...

håller med dig...

kan ju medela att jag har överdragsklädsel i bilen  tongue enbart för att fägen på orginal inte matchar de jag vill och sen att jag skyddar orginalklädlen eftersom jag såg de började slitas på förasidan...Vill gärna klä om stolarna riktigt så man slipper överdrag, men de får bli längre fram.

Och rattöverdrag (som ska bytas mot ett annat) eftersom jag tycker ratten va lite halv ful utan och inte vill fölora säkerheten med airbag tongue

over and out cool

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Muttley
26 mars 2008
Aydin skrev:
Xtravagant skrev:
decib3L skrev:
@Aydin

Tack! smile Bra att vi kan komma överrens smile

haha! Trots att min syrliga kommentar har jag inte fått en enda 1:a tack vare denna tråden!

Det är ju ganska unikt tongue

Det var du inte ensam om att få wink
Vissa personer har ett för stort ego och därmed tror att dom är bättre än andra.

Ego???
Ja du har ett stort ego.
Tycker helhjärtad att du förtjanade den 2:an synd att jag inte kunde dela ut en 1:a och detta har inget med avundsjuka att göra för bilen är finn men dess ägare fuckt up inför mina ögon.
Såg att du hade skrivit antydningar om HOT, hur pattetisk är du egentligen?
Jag vett om att du är från malmö det är jag med vill du antyda fler saker eller vi kanske ska träffas personligen så att du får tala ut din fientlighet gentemot nysvenksar som du skrev så finnt.

jag kan ta med 2 blåa spadar så ses vi nere i parken så ni kan bygga varsitt sandslott. som ser likadana ut så slipper ni slåss smile
barnungar smile

roadrage
188 Inlägg
2 april 2010
med risk för påhopp så bumpar jag den här tråden lite:)

hur fan kan man göra såhär mot en AMG...

http://www.blocket.se/kronoberg/Mercede … =6&w=3

I Am God, My Word Is Law
19 Inlägg
2 april 2010
Personligen så tycker jag att om en bil ser ut som en blandning mellan ett tivoli och en julgransbelysning som blivit besatt , då är det gränsen till dålig smak .. vissa ljus, på ett få tal ställen kan se coolt ut, men när man nästan måste ha på sig solglas ögon för att kunna kolla på bilen , då är det över gränsen för överdrift..
Men men , jag kan lika gärna ha fel , för skönheten sitter i beskådarens öga! smile

1 534 Inlägg
2 april 2010
många har helt enkelt inte förstått innebörden av uttrycket: " Less is more" wink

1 723 Inlägg
2 april 2010
slimetard skrev:

det där är humor smile

62 Inlägg
3 april 2010
Vita diodrar, groteska kjolpaket, vingar av alla dess slag, lexus bakljus, neonljus, aludurkmattor, kromtillbehör i dom allra flesta fall, fram/bakrutedekaler, reklamdekaler, motivlack m.m
Det som går hem är en rejäl sänkning, cleana fälgar som sitter rätt i hjulhusen och varken är för stora eller för små, lagom toning runt om.

Masterworks
3 april 2010
frantzen skrev:
Vita diodrar, groteska kjolpaket, vingar av alla dess slag, lexus bakljus, neonljus, aludurkmattor, kromtillbehör i dom allra flesta fall, fram/bakrutedekaler, reklamdekaler, motivlack m.m
Det som går hem är en rejäl sänkning, cleana fälgar som sitter rätt i hjulhusen och varken är för stora eller för små, lagom toning runt om.

Låter som du gillar orginalbilar!  wink

933 Inlägg
3 april 2010
Masterworks skrev:
frantzen skrev:

Låter som du gillar orginalbilar!  wink

Eller cleant stuk wink

375 Inlägg
3 april 2010
Hoevding skrev:
Tycker den här tråden är rätt ful.

Jag tycker polisbilar är fula!

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

211 Inlägg
3 april 2010
slimetard skrev:

haha va fan tänkte dom med. ser otroligt konstigt ut

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
3 april 2010
Fulaste jag vet är "ögonlock" ser bara mesigt och töntigt ut! Men de finns väl för en anledning, folk som tycker det är tufft och bilen får ett mer aggressivare uttryck.
Bottnar nog i att jag i mitten på 80-alat såg en röd Skoda i Ungern, där killen hade använt isoleringstejp som ögonlock lollol Billigt om inget annat...

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

122 Inlägg
4 april 2010
"aluminium"-mattor passar fan inte i bilen

Inga problem!

564 Inlägg
4 april 2010
FordRSC skrev:
Fulaste jag vet är "ögonlock" ser bara mesigt och töntigt ut! Men de finns väl för en anledning, folk som tycker det är tufft och bilen får ett mer aggressivare uttryck.
Bottnar nog i att jag i mitten på 80-alat såg en röd Skoda i Ungern, där killen hade använt isoleringstejp som ögonlock lollol Billigt om inget annat...

Haha, jag håller med.

-Fast på min förstabil, en VW Santana, hade jag faktiskt tejp som ögonlock. Fett coolt jao. big_smile

Defloratör.
641 Inlägg
4 april 2010
slimetard skrev:

haha en rostig gammel jävla merca kan man väl göra vad som helst med:P

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

918 Inlägg
4 april 2010
Japs på en Volvo 740? smile
Senast redigerat av WoozyDozz (4 april 2010)

Sök