2848
Sök

Gran Turismo 5

DFFL
9 020 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
#1
För 53 minuter sedan fick jag ett mail från CDON.

Gmail skrev:
Hej Patrik!

Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen nästkommande arbetsdag.

Det som levererats till dig är följande:
Artikelnummer    Antal    Benämning
3000765978    1    Playstation 3 - Gran Turismo 5
Snart kommer det big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Gorgilus addictus
4 754 Inlägg
20 mars 2008
#2
Viktigt att skapa tråd om det? tongue.

Men ska dock nämnas att jag ska köpa PS3 bara för det spelet.
Verkar bli helt "okej" wink

Allt för den där jävla hatten!

DFFL
9 020 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
#3
Kanske ska säga att det är Prolouge och inte hela spelet. tongue

Och ja, det är viktigt.
Så viktigt så att en tråd måste skapas. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

terazzi
20 mars 2008
#4
haha yeah big_smile ha det så skoj med det smile verkar ju helt underbart!

4 571 Inlägg
20 mars 2008
#5
FireTraXX skrev:
Kanske ska säga att det är Prolouge och inte hela spelet. tongue

Och ja, det är viktigt.
Så viktigt så att en tråd måste skapas. big_smile
Om det är bra ska jag beställa det med, fast det känns fel att betala för en "stor demo" Men kan fan snart inte vänta längre på 5'an tongue


DFFL
9 020 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
#6
Izual skrev:
FireTraXX skrev:
Kanske ska säga att det är Prolouge och inte hela spelet. tongue

Och ja, det är viktigt.
Så viktigt så att en tråd måste skapas. big_smile
Om det är bra ska jag beställa det med, fast det känns fel att betala för en "stor demo" Men kan fan snart inte vänta längre på 5'an tongue
Vill du testa så står dörren öppen. tongue
Kan väl inte vara mer än max ~200 mil?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 571 Inlägg
20 mars 2008
#7
Haha, ja det vore nått de, dra på roadtrip för att prova ett demo tongue

Hoppas det kommer på marketplace så man kan tanka det istället ^^


9 108 Inlägg
21 mars 2008
#8
phew, trodde det var fullversionen som kommit ut redan smile Tror det kommer bli hur grymt som helst, men känns ovärt (för mig som inte spelar något längre) att betala 5000 spänn för att bara spela ett spel hmm


OEM <3
6 957 Inlägg
21 mars 2008
#9
MilleN skrev:
phew, trodde det var fullversionen som kommit ut redan smile Tror det kommer bli hur grymt som helst, men känns ovärt (för mig som inte spelar något längre) att betala 5000 spänn för att bara spela ett spel hmm
Instämmer lite på de...skulle va kul när GT5 och GTA4 kommer, men sen då?
Ja väntar nog till efter sommaren att skaffa PS3, man ska väl inte sitta inne i vår å sommar wink

FireTraXX: lägg upp lite bilder från spelet när du fått de?

OEM <3

DFFL
9 020 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
#10
Bjork skrev:
MilleN skrev:
phew, trodde det var fullversionen som kommit ut redan smile Tror det kommer bli hur grymt som helst, men känns ovärt (för mig som inte spelar något längre) att betala 5000 spänn för att bara spela ett spel hmm
Instämmer lite på de...skulle va kul när GT5 och GTA4 kommer, men sen då?
Ja väntar nog till efter sommaren att skaffa PS3, man ska väl inte sitta inne i vår å sommar wink

FireTraXX: lägg upp lite bilder från spelet när du fått de?
Jag spelar NFS Pro Street och Call of duty 4 nästan dagligen.
När GT 5 och GTA IV kommer så kommer jag aldrig lämna huset. tongue

Jag kan nog filma lite när jag spelar, det är inte så lätt att ta bra bilder på tv:n.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Körv
3 535 Inlägg
21 mars 2008
#11
Nu är jag sjukt sugen på PS3 tongue

Truckdriving Man

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
21 mars 2008
#12
Jag väntar som en galning på GT5. Köpte ps3 för några veckor sen, sitter och spelar call of duty 4 nu bara smile


2 182 Inlägg
21 mars 2008
#13
FireTraXX skrev:
För 53 minuter sedan fick jag ett mail från CDON.

Gmail skrev:
Hej Patrik!

Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen nästkommande arbetsdag.

Det som levererats till dig är följande:
Artikelnummer    Antal    Benämning
3000765978    1    Playstation 3 - Gran Turismo 5
Snart kommer det big_smile
Fick också ett sånt igår yikes

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

34 Inlägg
21 mars 2008
#14
Låter ju trevligt, hade jag vetat det hade jag med beställt ; )
Ska bli underbart att äntligen köra online, med 15st andra.
Kolla på nätet annars, hittade spelet för 299kr nånstans...
Och köp gärna en "Logitech G25", är som gjort för spelet, H lådan fungerar direkt   smile

Avstängd
1 031 Inlägg
212 Inlägg
10 juni 2010
#16
dammar av och lånar denna tråden. big_smile någon som vet vad det har för senast kända release datum för spelet? det har ju skjutits upp bra länge nu. mars -10 hörde jag för ett tag sen och då blev det ju inte släppt. nu verkar det som nov -10 i staterna men när spelet kommer hit är frågan?


250 Inlägg
10 juni 2010
#17
Nu i oktober har jag hört..

Volkswagen - Das Auto

212 Inlägg
10 juni 2010
#18
Ok, får hoppas att det stämmer då. för nu har man verkligen väntat alldeles för länge och förväntningarna på spelet är rätt stora. iaf hos mig. smile


Polestar
155 Inlägg
10 juni 2010
#19
Gran Turismo 5 är försenat på grund av att dom gör spelet i 3D och för att dom ska ha "playstation move" funktioner med i spelet tyvärr. Annars så hade spelet redan varit ute i våras.


9 108 Inlägg
11 juni 2010
#20
Mr_ChriL skrev:
Gran Turismo 5 är försenat på grund av att dom gör spelet i 3D och för att dom ska ha "playstation move" funktioner med i spelet tyvärr. Annars så hade spelet redan varit ute i våras.
Tyvärr?? Fock jag blir nästan lite sugen på att lägga de där 5000 för att kunna spela ett spel ändå smile



Sök