Mycket mycket fin! Kommer lätt komma med i stylingbörsen...
Tack ska du ha :-) Jasså det tror du hehe! E du reporter för stylingbörsen? *nyfiken*
Haha, nää, det är jag ju inte, men det är bilar med bra mkt lägre klass än din som kommit med, bla min egen. Så det ska nog inte vara några bekymmer. Får spana in detaljerna på nästa Stattena-träff..
Hej hej! Gillar som du redan vet din bil hehe! Vad kommer fas 2 innebära och när ska den dra igång? Ljudbygge misstänker man ju.....
hehe Fas 2 är precis som du säger... Dvs ljud/multimedia bygge..... och det kommer ske i årsskiftet tippar jag på. Så nästa säsong ska jag visa upp det hehe. Ska bli riktigt kul. Blir basar, högtalare, kondar, steg, skärmar, disk, dvd spelare, gjutning i glasfiber, lackning, plastning, omklädnad mm mm
Hej hej! Gillar som du redan vet din bil hehe! Vad kommer fas 2 innebära och när ska den dra igång? Ljudbygge misstänker man ju.....
hehe Fas 2 är precis som du säger... Dvs ljud/multimedia bygge..... och det kommer ske i årsskiftet tippar jag på. Så nästa säsong ska jag visa upp det hehe. Ska bli riktigt kul. Blir basar, högtalare, kondar, steg, skärmar, disk, dvd spelare, gjutning i glasfiber, lackning, plastning, omklädnad mm mm
Ska bli kul att följa. Hoppas på lika bra uppdatering som under Fas 1.......
Ska bli kul att följa. Hoppas på lika bra uppdatering som under Fas 1.......
Absolut... hehe! Ska lägga upp så många bilder jag kan!