Tänkte lägga upp lite bilder på mitt projekt! Bilderna jag lägger upp är på vad som blivit gjort innan den ska in för montering av bodykit och omlackering! Följ gärna mitt projekt på min garaget sida och skriv gärna kommentarer o säg vad ni tycker! :-)
Project Eclipse of my life
Project Eclipse of my life OBS! Kofångaren e bara löst ditsatt!
Har inte riktigt bestämt mig för färg än! Funderar på lite mellan mörk lila med mycket metall i eller samma färg som jag har idag fast med mera metall i! Jag vill att folk ska vända sig om när de ser bilen hehe! :-)
Edit: Måste bara säga att stolarna var grymt snygga..
Tackar! Ja visst e de grymmt snygga! Det tråkiga e att jag nog får göra en fast montering instället för skenor som jag har nu! Blir lite trång för min del hehe! E ganska lång :-) Så huvudet e nästan ända uppe i taket o knäna slår i instrumentpanelen..... Går att köra men det ser nog lite roligt ut hehe! :-))
Funderar även lite på samma färg som jag har idag! Fast med lite mer metall eller flingor i..... Efter besöket på elmia har jag nog ändrat mig. Tänkte ju lila innan, trodde det var en ovanlig färg... men där fanns en hel del lila bilar men dock ingen i den gröna färgen jag har på min! :-) Så just nu lutar det mot en lite uppiffad sådan färg!:-)
Ser ju redan bra ut! Mycket jobb med dörrarna eller??
Tjenare!
Nja det var inte så farlig! Att få på dörrarna/järnen tog väl inte många minuter men finjusteringen tog lite tid så totalt kanske 2tim/dörr! Sen var det ju första gången också, ingen av oss hade monterad LSD dörrar förr hehe, så det tog lite extra tid.... Ja den ser helt okej ut nu men den kommer bli ännu grymmare sen hihi!
Kommer bli bra detta.. Ska bli grymt kul att se den efter lack, har en känsla av att det kommer kännas som en helt annan bil! Men snyggt blir det i varje fall!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..