synd att du bor lite långt bort och är ute lite sent. hade kunnat sponsra dej med en uppsättning lysen runt om. hade 8 par.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
wooho ! kom hem igår till lägenheten, o där låg det 3 st brev avier på golvet ska på posten sen efter jobbet o hämta ut dem, alltid lika roligt o få saker med posten, även om man vet vad det är
det var en Timrå Matchtröjja och Huvgälar dock ser det inte ut o vara sierra cosworth gälar dem ser lixom större och rundare ut skit samma ! blir nog bra
blir bra med gälarna ... har du kapat bort nedre kanten på orginal huven för att få dit nyare grillen?? hur funkar det med huvlås med mera när du gjorde så??
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
blir bra med gälarna ... har du kapat bort nedre kanten på orginal huven för att få dit nyare grillen?? hur funkar det med huvlås med mera när du gjorde så??
tackar glenne , jopp, har kapat bort nedre delen, blev tvungen o modda om låsningen med, men funkar perfa
hehe okej okej, funderade ju på att göra så på min med men visste inte hur det skulle funka med lås mekanismen
det funkar ganska bra faktiskt kapade bara av original grejjen man trycker uppåt, sen finns det ju en som man petar åt sidan, så det är den ja använder nu, kan ju fixa bild om du vill ?
Blir ingen uppdate ikv, blev för kallt för o stå ute o grejja. kommer med uppdate imr