va ju en riktig cs atlet för några år sedan, sen blev det paus från datorn, sen kom wow, fastnade för det i 2år, och nu är jag tillbaka i cs träsket igen
hmm då ska vi se. spelade innan grabben kom: wow, lotro, beta testare för warhammer, archlord, lfs, nu lirar jag endast archlord ibland för det är ändå gratis. sen nu den senaste veckan har jag bara spelat gta 4 på xboxet. (endast på kvällar när grabben sover)
Det enda jag spelar online är WoW, annars spelar jag GT5 prologue och guitar Hero på PS3.
Det verkar vara många som inte kan behärska sitt WoW:ande, man måste faktiskt inte sitta och spela hela sin vakna tid. Det kommer alltid komma nya anledningar att göra samma sak om och om igen som ju spelet går ut på. Min main har varit lvl70 i ett halvår och har inte ens full gladiator-gear, det känns som det kvittar när det är en ny expansion på gång så att alla kommer bli tvugna att börja om från början igen.
Jag har alla mina toons på horde-sidan, Shattered Hand.
Spelade BF2 konstant förr i tiden! Ett skäl att man är singel igen kanske Nu har jag datorn till min 50" å har inte provat det än. Ska fan ta å testa lite ikväll!!
På dagarna på jobbet står det förbannade Gladiatus på!!!