3402
Sök

lite bakgrunds musik i krypin

racer85
25 mars 2008
Trådstartare
hej hur många tycker det skulle vara soft med bakgrunds musik på erat krypin här på garaget

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
25 mars 2008
Jag tror jag skulle klara mig utan det.

874 Inlägg
25 mars 2008
tja, på sätt å vis kanske det hade varit kul, men samtidigt blir väl sidan bra mycket slöare(?) i alla fall när man surfar runt och bara kikar bilar ... plus att det nog skulle kännas lite väl mycket "lunarstorm" över gorg...

så mitt svar blir njaaeeää

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

DFFL
9 020 Inlägg
25 mars 2008
I helvete heller.
Försvann inte sånt runt -98?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

9 108 Inlägg
25 mars 2008
NEJ, finns det något mer störande än hemsidor med musik på om man sitter och lyssnar på Winamp t.ex. Stick tillbaks till Lunarstorm wink

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
25 mars 2008
Nejnejnej... Då är det "softare" att lyssna på egen musik i winamp eller liknande. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

RS
886 Inlägg
25 mars 2008
Tack och lov finns inte den funktionen big_smile

Focus RS

Eldknast
915 Inlägg
25 mars 2008
MilleN skrev:
NEJ, finns det något mer störande än hemsidor med musik på om man sitter och lyssnar på Winamp t.ex. Stick tillbaks till Lunarstorm wink

Exakt, det är nog det mest irriterande jag vet. Sidor som tror att min stereo är någon frizon att spela vad dom vill i. Det vill JAG bestämma... smile

Tiden är rolig när det går fort... :)

7 120 Inlägg
25 mars 2008
firefreak skrev:
MilleN skrev:

Exakt, det är nog det mest irriterande jag vet. Sidor som tror att min stereo är någon frizon att spela vad dom vill i. Det vill JAG bestämma... smile

Håller med! roll

Meister
6 763 Inlägg
25 mars 2008
Jag tycker devore kanon:D Råkar halka in på någon Volvo-raggares sida då spelas runke ball men eddie meduza! Fan va grymt! NOT! Usch.. Undra om min lunar finns kvar föresten tongue

2 230 Inlägg
25 mars 2008
nej fy fan för musik på sidorna.. förstör ju allt. tänk om man själv lysnar på musik väldigt högt.. sen så gå rman in på nån sida som har musik av den sort man hatar.. nej nej.. ingen musik på sidorna.. det kan lunar få ha själva å det är nog så störande.

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Meister
6 763 Inlägg
25 mars 2008
Aerodynamik skrev:
firefreak skrev:
MilleN skrev:

Håller med! roll

Du har garanterat en lunar tongue

Bärs!
3 456 Inlägg
25 mars 2008
MilleN skrev:

Garaget.org peakade 2008.

Varningar. 36
1 200 Inlägg
25 mars 2008
Aga_Diff skrev:
MilleN skrev:

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
25 mars 2008
Bara ordet "krypin" skriker ju ut att vår käre trådskapare nyss kom från lunar cool

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
25 mars 2008
Vad är "krypin" ???

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Wankel
1 080 Inlägg
25 mars 2008
hahaha jaaa sen måste vi ju skaffa alla "smink-funktioner" som lunarstorm har också,och ändra ordet presentation till nåt mysigare (sarkasm)
Senast redigerat av StiFf (25 mars 2008)

MDS Västerås

355 Inlägg
25 mars 2008

Wankel
1 080 Inlägg
25 mars 2008
anderssonboy skrev:
www.fjortisstorm.se  tongue

hahahaha den fanns verkligen?!? trodde du syftade på lunarstorm, men klickade av ren nyfikenhet xD

MDS Västerås

355 Inlägg
25 mars 2008
StiFf skrev:
anderssonboy skrev:
www.fjortisstorm.se  tongue

hahahaha den fanns verkligen?!? trodde du syftade på lunarstorm, men klickade av ren nyfikenhet xD

jajemen tongue hehe

Sök