1 hur svarar man i forumet när nån har hjälpt en med svar? 2 är det prisvärt att köpa en volvo v 40 98 för 16 tusen kr? och finns det bra chiptrimm till den? vill ha en pigg ochsnabb bil
1. Du trycker på knappen "citera" 2. Är den så extremt billig finns det säkert en anledning till det, kolla närmare på den. Om det inte är en turbo blir Chiphästarna dyra.
1. Du trycker på knappen "citera" 2. Är den så extremt billig finns det säkert en anledning till det, kolla närmare på den. Om det inte är en turbo blir Chiphästarna dyra.
Okej grejen är den att det är absolut inget fel på den. helt felfri bara en snäll kille känner han lite grann. han sålde en skitfin 740 för 500 kr till min bror för cirkus en månad ssen den funkar prima fortfarande. det äri ingen turbo men vad kan jag göra för att få drag i den och hur många tusenlappar pratar vi om? tack på förhand
en felfri v40 hade jag köpt vilken dag som helst för 16 papp om jag var ute efter en bil. Men om du är ute efter effekt är en bil med turbo att föredra, mycket billigare att få fram de första 30-40 extra hstarna.
en felfri v40 hade jag köpt vilken dag som helst för 16 papp om jag var ute efter en bil. Men om du är ute efter effekt är en bil med turbo att föredra, mycket billigare att få fram de första 30-40 extra hstarna.
lasta fram lite info om den, årsmodell, mil, utrustning o färg (viktigare än man kanske tror) så kan man nog lättare säga. Men V40s går inte direkt sällan för mer än 20-25 papp
http://www.blocket.se/vi/15612061.htm?ca=23_4_s här har du den som har lägst pris som gått under 25 tusen mil docke en 2.0 men de är svårt och veta vad du kan ta för den om du ska köpa och sälja för vi måste veta utrustning färg miltal helst med.