3232
Sök

efterlyser företag som svetsar.

86 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Hej!
jag efterlyser företag som svetsar.

det som ska göras är ett rör som har ca 85-90 graders böj med med 3 små slanganslutningar och 2 stora. svårt att förklara.

röret ska vara mellan bla turbo,luftfilter och dumpen.

Dione i uppsala hade på tok för lång väntetid.

finns det andra företag (eller privatpersoner som kan vill tjäna en slant) som kan styra upp detta tro?

tacksam för alla svar.

mvh

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
27 mars 2008
En grej som bara flög upp i mitt huvud är en kille på savarturbo.se Ajden kallar han sig, han bygger ett eget rörrams projekt och verkar kunna hantera både det ena och det andra. Han har annonserat ut att han gör jobb, bor rätt långt norrut, tror Luleå.

86 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
v8rickard skrev:
En grej som bara flög upp i mitt huvud är en kille på savarturbo.se Ajden kallar han sig, han bygger ett eget rörrams projekt och verkar kunna hantera både det ena och det andra. Han har annonserat ut att han gör jobb, bor rätt långt norrut, tror Luleå.

ajda. jag var inte tydlig med att skriva att det gärna ska ligga i uppsala/stockholm eller i närheten smile

Luleå är lite långt smile

2 655 Inlägg
27 mars 2008
Står du för matrial?
Ska det vara rostfritt eller vad hade du tänkt dej?

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
27 mars 2008
S4ORCE_TURBO skrev:
v8rickard skrev:

ajda. jag var inte tydlig med att skriva att det gärna ska ligga i uppsala/stockholm eller i närheten smile

Luleå är lite långt smile

Förstod nästan det... Du får leta vidare...cool

86 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Streckkoden skrev:
Står du för matrial?
Ska det vara rostfritt eller vad hade du tänkt dej?

behöver inte vara rostfritt. Materialet vet ja inte vart ja ska få tag på då ja inte är så high på sånt. men självklart står jag för samtliga kostnader. behöver nån som kan få tag på grejerna och göra jobbet.

mått o allt har jag.

Sök