3443
Sök

Ibland önskar man att man hade en videokamera..en POLISBIL

1 217 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Jag såg nyss en v70 som ryckte kryckan väl oansvarigt inne i villa-området där jag bor. Han skulle ta sig in på en sidogata som är vääldigt dold.

Det speciella i det här fallet var att det var en POLISBIL! Som det dessutom stod Befälsbil på sidan på.

24 Inlägg
27 mars 2008
Det var synd att du inte hade det, men polisen behöver väl också leka lite ilband =P

Den går aldrig loss, eller jo det gör den

Better than God \o/
1 883 Inlägg
27 mars 2008
Det var kanske för att ta sig snabbare genom kurvan....  smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
27 mars 2008
Hehe, dom gjorde inte som polisen gjorde här i vintras då? Donuts på torget med blåljusen på. tongue
DÅ var jag arg att min telefon inte ville filma! hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 217 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Robott skrev:
Det var synd att du inte hade det, men polisen behöver väl också leka lite ilband =P

Det var ju det. Jo dom är ju människor dom också men jag tyckte det var bra korkad att dra på ställ just där. Man ser verkligen inte om det kommer någon nerifrån andra vägen(nedförsbacken).

1 217 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Irmscher Vectra skrev:
Hehe, dom gjorde inte som polisen gjorde här i vintras då? Donuts på torget med blåljusen på. tongue
DÅ var jag arg att min telefon inte ville filma! hmm

HAHAHA! Jag förstår att du var arg!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
27 mars 2008
Donuts med framhjulsdrift?

a.k.a aLan.
281 Inlägg
27 mars 2008
blev stannad häromdan av en civilare, så frågade dom lite om däcken å sa att det var värdelöst grepp i deras däck, åker ut från gatan å rycker i kryckan ordentligt.. haha fick sig ett gott garv då.. så lite roliga kan dom allt vara wink

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
27 mars 2008
Mortalis skrev:
Donuts med framhjulsdrift?

Off topic:
jepp håll kryckan och lägg i backen o ratta ska du se man kan göra fina donuts lol

On topic: haha joo förstår dig tongue fast här så hatar våra blåa nissar att stå i röd ljusen så dom drar på blå ljusen o surfar igenom o slår av sedan direkt efter big_smile
Senast redigerat av The_Mechanic (27 mars 2008)

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 mars 2008
när man var i moppe åldern så lyckades jag och polarna övertala två poliser att börna med polisbilen smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

ElectroRaggare
885 Inlägg
28 mars 2008
Poliser ger mig rysningar, oavsett hur snälla de är.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Sök