Jag undrar om det är någon som vet någon sida där dom sänder slutespelshockeyn live så man kan kika på datorn? Där man kan köpa en dagsaccess, eller enskild match. Skulle nämnligen bra gärna vilja se FBK - Lhc ikväll
Funkade fint med canal+ web-tv tycker jag Sämre kvalité än på tv såklart men det fick det vara värt, dock mycket pengar om man vill se många matcher hehe.
Funkade fint med canal+ web-tv tycker jag Sämre kvalité än på tv såklart men det fick det vara värt, dock mycket pengar om man vill se många matcher hehe.
matchen som är på myp2p.eu brukar öppnas i Sopcast när man klickar på länken men sen så ska man köra det i VLC player. så är det i alla fall för mig dom gångerna som jag har kollat på matchen där igenom. Brukar stå på forumet också.
matchen som är på myp2p.eu brukar öppnas i Sopcast när man klickar på länken men sen så ska man köra det i VLC player. så är det i alla fall för mig dom gångerna som jag har kollat på matchen där igenom. Brukar stå på forumet också.
Hur kör man den i vlc som dÅ ? för mig stog de att kanalen var offline fast då öppnades de i sopcast..
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!