tjena jobbar just nu med att mesta dels riva hus men gör även annat väldigt fritt jobb ofta är jag själv vilket är grymt tråkigt och tiden går sakta! det är ett tillvidare just nu har jag maj ut men blir antagligen längre! nu har jag fått ett annat erbjudande! att montera upp djurfoder apparater i gris stall! över hela skandinavien! men mest sverige! då jobbar man helt själv och ligger ut! vilket hade du tagit?
Om du ska jobba med att resa runt i hela sverige så kommer du säkert att få vara ute och åka 100 arbetsdagar om året. Det kanske är roligt i början men du måste fundera på om du orkar jobba med det jobbet år in och år ut. Det är inte bra att byta jobb alltför ofta heller för då kanske arbetsgivaren blir rädd att anställa dig om du byter alltför ofta. Men du kanske är en person som tycker om att resa och köra bil samt att få jobba själv och då kan det jobbet passa dig perfekt. Sedan vet jag inte hur mycket det skiljer på lönen mellan dessa yrken, men du får gå lite på känsla också! Att jobba med något man inte tycker om är inte roligt.
jobba o ligga ute är inget o sträva efter enligt mitt tycke. Har gjort det men det var inget som jag uppskatta bättre o sova i sin egen säng o hellre gå upp lite tidigare
Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.