förmodligen så körde jag upp i sundsvall .... inte svårt... första gången så fick jag ta mig ut ur stan och åka mot bredsand.. den gången kuggade jag för gubben var så förbannat sur så jag vart skit nervös och gjorde bort mig... andra gången fick jag ta mig ut ur stan och köra motorvägen mot birsta in på stadium i birsta och parkera sedan ut på motorvägen och tllbaka till vv.. grymt enkelt, ett plus andra gången var att jag fick en skit schyst gubbe så jag vart hur lugn som hellst och klarade galant ... så jag tycker sundsvall är en väldigt enkel stad att köra upp i
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Man ska köra upp där man bor...många som kört upp uppe i norrland t.ex. o bor i en "storstad" som gbg, sthlm eller malmö o vågar inte köra i dessa städer under vissa tider för att de är ovana...men om du e därifrån, så e de ju en annan femma Men det är ju bäst att köra upp där man bor iaf, eller där trafiken är lik den man har hemma åtminstone..