3719
Sök

Köpråd nissan Skyline med mera

62 Inlägg
5 april 2008
Trådstartare
tja!

Jag fundar på att köpa mig en Skyline R33;a men det jag funderar på är om man ska köpa en Gts eller en Gtr , det är ju en jäkla prisskillnad , man kan ju ha kul med en gts också smile , men finns det några medfödda fel , eller som uppkommer efter , vad ska man titta på om man ska köpa en ? ge mig en massa tips

det andra jag fundar på är en Mr2 turbo om det är nått att ha , håller grejjerna för att köra lite hårt med smile.

och sist men inte minst , en FTO kan det vara nått att ha?

Jag vill ha en japanare nu så ge mig lite tips å råd !

Snyggt ska det va !

7 120 Inlägg
5 april 2008
Ska du ha Skyline så ska du ju ha GT-R, inget fel på GTS-T men GT-R är snäppet vassare och har du råd med en sån så ser jag ingen anledning till att du ska köpa GTS-T.

Ska inte vara några "medfödda" fel. Men bilarna har ju körts hårt så det gäller att hitta ett fint exemplar wink

Edit: Du får bättre svar om Skyline på Skyline.se wink
Senast redigerat av Aerodynamik (5 april 2008)

Got VTEC?
1 593 Inlägg
5 april 2008
Aerodynamik skrev:
Ska du ha Skyline så ska du ju ha GT-R, inget fel på GTS-T men GT-R är snäppet vassare och har du råd med en sån så ser jag ingen anledning till att du ska köpa GTS-T.

Ska inte vara några "medfödda" fel. Men bilarna har ju körts hårt så det gäller att hitta ett fint exemplar wink

Edit: Du får bättre svar om Skyline på Skyline.se wink

Håller med. Jag hade valt en GTR Direkt av de bilarna.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

152 Inlägg
7 april 2008
Frågan är vad du har råd att lägga i månaden i försäkring och underhåll.
Bilarna är inte gratis och det finns inte alltför många verkstäder att lämna dom på om du inte kan skruva själv.

Sök