3074
Sök

SonyEricsson vs Nokia !!!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
25 maj 2008
Residence skrev:
satsa på en dyrare telefon med försäkring.. så ska du nog se att d blir bra.
se de som när du köper en bil. köp den i medelklass o du kommer ha problem tillofrån. köp den dyrare o du kommer ha färre problem då butikerna tar det mer på allvar.. iochmed att du lagt ut mer pengar etc..

mm eller hur. Det är därför min Nokia N95 8Gb för ca 7000 hänger upp sig , stänger av sig  osv.
Min polare har exakt samma fel som mig.

C H E V R O L E T <3

375 Inlägg
25 maj 2008
Children-Of-Bodom skrev:
Residence skrev:
se de som när du köper en bil. köp den i medelklass o du kommer ha problem tillofrån. köp den dyrare o du kommer ha färre problem då butikerna tar det mer på allvar.. iochmed att du lagt ut mer pengar etc..

mm eller hur. Det är därför min Nokia N95 8Gb för ca 7000 hänger upp sig , stänger av sig  osv.

Dyrare är INTE bättre..

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
25 maj 2008
Emelie_244 skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
Residence skrev:

Dyrare är INTE bättre..

Precis det jag menade med mitt inlägg . Den är dyr men visst fan krånglar den med sad

C H E V R O L E T <3

375 Inlägg
26 maj 2008
Children-Of-Bodom skrev:
Emelie_244 skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Dyrare är INTE bättre..

Precis det jag menade med mitt inlägg . Den är dyr men visst fan krånglar den med sad

Japp... sad

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
26 maj 2008
Arbetskamraten min har haft inne sin N95 3-4 gånger nu för byte av högtalare osv.. För jävla mycke funktioner i den. Om de hade lagt ner lite mer tid och pengar på å utveckla lite mindre funktioner men som funkar klockrent istället ! 

Sen så är den ju förbannat klumpig med, men det är ju å andra sidan han med big_smile

Men allmänt så kommer inte SE upp till hälften av Nokia´s nivå ens !! Nokia gör bra MOBILTELEFONER, SE gör MP3 spelare med telefonfunktion i .

Kör för övrigt LG Wievty nu, kan rekomendera den men den börjar bli seg nu me alla bilder å grejer ja har i den smile

Mvh
Senast redigerat av dj_aggwa (26 maj 2008)

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Körv
3 535 Inlägg
26 maj 2008
Själv kör jag med LG KE970. Tröttnat på både SE och Nokia.. Har förövrigt jobbat som mobilreparatör och vet vilken skit det är i SE..

Truckdriving Man

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
26 maj 2008
Har lite problem med minn K610i, den stänger av sig ibland, laggar sönder totalt och vägrar ta emot/ringa samtal ibland. Men det hjälper att plocka ut batteriet och vänta några minuter... Trotts det är jag nöjd med SE och skulle inte byta till Nokia (det är ju finskt ^^). Jag håller mig till Svenskjapanskt tills bättre alternativ dyker upp t.ex. inbyggd VHF.

Rock'n Roll

Sök