NOL skrev:
E30Tompa skrev:
NOL skrev:
haha tydligen inte:P inte mina iaf:p ja drog på lika mycket som de andra o de funakde ju skitbra tills ja kom till dessa...
drog du me fälgkors eller de nyare teleskop modellerna? om så me teleskop. hoppas du inte drog fast dom me skiten fullt utfälld?! då kan man tom råka dra av lastbils muttrar "fråga min morbror"
en sån där vanlig hjulnyckel som man fäller ut kanske är den teleskop-grejen du syftar på? tydligen drog jag väl för hårt men då borde även de andra ha gått av ju för drog lika hårt på dem o har alltid gjort de varje gång ja bytt däck:S
Kan ju beskriva som så att när du tar av däckena tar du och fäller ut den! iom får du ju en himla bra utväxling och inget kan gå sönder! "iaf ska de inte de" Men sedan när du sätter på muttrarna/bultarna fäller du in den! så att du inte fäller ut den för då känns de som man drar åt dom 5 ggr så lösare än man tror och saker som denna händer... hände mej me 1 ggn innan ja började göra i denna ordning och aldrig har de hänt efter de
samt kan de vara bra att byta muttrar/bultar efter några av och påsättningar
och angående de där me att du dragit alla andra likadant och dom höll kanske bara va ren tur vem vet?!
Senast redigerat av E30Tompa (8 april 2008)
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"