Nu ska vi se om någon kan åstakomma lite med min rishög!
På denna bilden nedan skulle jag vilja ha de svarta sidolisterna nerlackade i bilens färg, eftersom jag funderar starkt på att genomföra detta. Skulle gärna vilja ha dörrhandtagen nerlackade också
Om ni vill får ni också sätta dit några snygga fälgar för att se hur det ser ut
På denna bilden skulle jag vilja ta bort all lacksläpp och skit för att se om det blir någon radikal skillnad, eftersom detta ska genomföras också om det blir bra!
Tjeba! Här igen! Då stripesen ska göras om, och göras RÄTT är det nu dags o kika efter fälgar.
Någon som kan photoshoppa dit ett par nice amerikanska fälgar för att man ska kunna få sig en uppfattning om hur bilen kan komma att se ut.?
Typ sådan stil på fälg.
Grymt tacksam.
Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Haha vilken chock jag fick på bild nr. 2 Jävlar vad fin den blev! Måste få veta, vad är det för kjolpaket? Vad heter fälgarna? Bild nr 1; detta ska defenetivt genomföras!
Haha vilken chock jag fick på bild nr. 2 Jävlar vad fin den blev! Måste få veta, vad är det för kjolpaket? Vad heter fälgarna? Bild nr 1; detta ska defenetivt genomföras!
Tack så mycket för bilderna!
Bakkjolen är typ addon som jag förstora lite bara, lackade tröskeln vit och fronten vet jag tyvär inte vad den heter, men är ganska vanlig på 740 Fälgarna heter "Super DTM"
Tack så mycket för bilderna!
Bakkjolen är typ addon som jag förstora lite bara, lackade tröskeln vit och fronten vet jag tyvär inte vad den heter, men är ganska vanlig på 740 Fälgarna heter "Super DTM"
Varsågod
Okej, tack för svaren! Trodde det först var en addon-kjol bak och resten typ T-Röd eller något, liknar massor. Den bilden ska jag verkligen gå efter. Måste bara fixa jobb =P
Någon som vill vara jätte snäll? Sätta på X70 handtag, lacka dem i samma färg som bilen. Lacka listerna/kofongarna i samma färg som bilen. Samt på med ett par Kromade fälgar med lite fälgkant och relativt många ekrar (kromade). eventuellt R-Fälgar.
Krävande men skulle bli oerhört glad om någon kunnig tog sig tid att göra detta smile
Någon som vill vara jätte snäll? Sätta på X70 handtag, lacka dem i samma färg som bilen. Lacka listerna/kofongarna i samma färg som bilen. Samt på med ett par Kromade fälgar med lite fälgkant och relativt många ekrar (kromade). eventuellt R-Fälgar.
Krävande men skulle bli oerhört glad om någon kunnig tog sig tid att göra detta smile
Gå tillbaka lite i tråden (s.267)så hittar du din volvo
Någon som skulle vilja göra en modd på volvon min ? Skulle vilja se den i Gangster och racingstuk , En Gangster Räcer med andra ord Skriv en krummelur i min gb om det är någon som har gjort en Jag kollar denna tråd så sällan
Hej Jag har nått till er moddare att bita i! Kan bli en kul bild o göra om...
Vill ha den pippigul med en Gul taxiskylt på taket o på sidan ska de stå i svart text fylle taxi.. några fräna fälgar o svart tonade rutor. matt svarta kofångare bilder finns på min sida