nån som har lust att ge sig på min bil? på med fälgarna och en sänkning vore schysst, gärna vita blinkers med;) länk till fälgarna om det inte funkar med de på min sida - http://www.svenskafalg.se/program/f%C3% … uxton.aspx
Jag ska lacka om fälgarna men behöver hjälp med vilken färg jag ska välja.
Jag skulle vilja ha lite olika förslag PS på min bil. Följande färger önskas: Titan (volvo R fälgar), silver, helsvarta, svart med polerad/silver kant samt helsvart med röd ytterkant (närmast däcket).
Jag ska lacka om fälgarna men behöver hjälp med vilken färg jag ska välja.
Gör ett vettigare försök i morgon, nu hänger jag inte ihop. Knappt jag fick ihop den med A Racing rims..
Tackar...När du ska göra ett nytt försök så önskar jag att bara fälgarna byter färg, dom ska lackas till veckan och jag kan inte bestämma mig vilken färg dom ska vara. /Jonny
Hej! Mitt namn är Linus Andersson. Har en rätt maffigt stylad Passat kombi av årsmodell 01. Varit på en del träffar detta året och fått hem några pokaler. Är oxå aktivt tävlande inom billjud och multimedia och blev svensk mästare 2006 och iår 2008 inom detta. Tanken min nu är att Passaten ska gå till next level som man brukar säga. Vill göra nått extremt med bilen så den verkligen SYNS och får den uppmärksamhet den förtjänar. Mkt jobb nerlagt på den och då saknas det en riktigt showlack. Dock har jag slut på ideer så om nån av er skulle vilja hjälpa mig med att photoshoppa bilen i lite olika varianter med motiv osv. Bidrar med min sida på garaget så ni kan kopiera bilder därifrån och jobba från dom. http://www.garaget.org/?car=43085 Mkt tacksam om nån skulle vilja hjälpa mig lite..
Linus"Lellen"Andersson
Passat kombi i Espl och Bassrace 2007
Sponsrad av Ljudgaragen, Avika glasmästeri, och SDG Skylt och gravyr
gjorde en bild lite snabbt. (gjord i paint så inga klagomål på att ja inte är bra tack)
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.