Jag ska lacka om fälgarna men behöver hjälp med vilken färg jag ska välja.
Jag skulle vilja ha lite olika förslag PS på min bil. Följande färger önskas: Titan (volvo R fälgar), silver, helsvarta, svart med polerad/silver kant samt helsvart med röd ytterkant (närmast däcket).
Hej! Mitt namn är Linus Andersson. Har en rätt maffigt stylad Passat kombi av årsmodell 01. Varit på en del träffar detta året och fått hem några pokaler. Är oxå aktivt tävlande inom billjud och multimedia och blev svensk mästare 2006 och iår 2008 inom detta. Tanken min nu är att Passaten ska gå till next level som man brukar säga. Vill göra nått extremt med bilen så den verkligen SYNS och får den uppmärksamhet den förtjänar. Mkt jobb nerlagt på den och då saknas det en riktigt showlack. Dock har jag slut på ideer så om nån av er skulle vilja hjälpa mig med att photoshoppa bilen i lite olika varianter med motiv osv. Bidrar med min sida på garaget så ni kan kopiera bilder därifrån och jobba från dom. http://www.garaget.org/?car=43085 Mkt tacksam om nån skulle vilja hjälpa mig lite..
man kan ju fixa bättre former men de e ett förslag
Jag skulle vilja ha lite olika förslag PS på min bil. Följande färger önskas: Titan (volvo R fälgar), silver, helsvarta, svart med polerad/silver kant samt helsvart med röd ytterkant (närmast däcket).
tack så mycket...om jag ber snällt kan jag få en bild där fälgarna är helt gråa samt en bild där dom är helt svarta och en bild där dom är helt silver / Jonny
tack så mycket...om jag ber snällt kan jag få en bild där fälgarna är helt gråa samt en bild där dom är helt svarta och en bild där dom är helt silver / Jonny