tack så mycket...om jag ber snällt kan jag få en bild där fälgarna är helt gråa samt en bild där dom är helt svarta och en bild där dom är helt silver / Jonny
Letar förbrilt efter nån som är haj på att Photoshoppa och vill hjälpa oss med en sak. Ser så mycket fina pics som är grejjade med här på Garaget och så kan en verkligen ingenting om hur man gör. Har ju inte ens Photoshop en gång.
Nån som vill hjälpa oss med att lägga på en snygg bakgrund bakom vår bil? PM:a för mer info isåfall.
tack så mycket...om jag ber snällt kan jag få en bild där fälgarna är helt gråa samt en bild där dom är helt svarta och en bild där dom är helt silver / Jonny
fråga du inte mej denna gången?^^
Jag ville inte "störa" dig, det känns som du har hjälpt mig så mycket redan. Vill du så är du min favorit "shoppare" och jag skulle bli riktigt glad / jonny
Hej någon vänlig själ som vill hjälpa mig snabbt inget alls avancerat jag är bara så dålig. jag skulle vilja få dessa fyra bilder se snyggt ut tillsammans så att det tre övre smälter in i huvudbilden mer om ni förstår vad jag menar Tack på förhand Mvh Mattias
http://www1.garaget.org/gallery/archive/89172/523163_tckuor.jpg Hej någon vänlig själ som vill hjälpa mig snabbt inget alls avancerat jag är bara så dålig. jag skulle vilja få dessa fyra bilder se snyggt ut tillsammans så att det tre övre smälter in i huvudbilden mer om ni förstår vad jag menar Tack på förhand Mvh Mattias
Enklast är nog om du laddar upp de 4 bilderna var för sig..
Sen går det ju att få så de "smälter in i" det är enkelt men jag kan tänka mej att det kan se lite skumt ut. Kan ju prova med en snygg ram runt dem kanske ?
Tjenare! Undrar om någon kan byta fälgar på denna s40 i PS då mitt inte fungerar! (Bilden lånad från blocket)
Fälgarna som ska in i bilden är Mega Pantera 18" Här har ni en bild ni kan ta fälgen ifrån! http://www.nassjodack.se/Multipoint/Bil … 8ra3ru.jpg Sen om ni har ännumer tid kan ni gärna lägga in ett par Ace Hero 18" också
Säger som killen ovan, Meddela gärna om ni tar er ann "utmaningen" Tack på förhand! Mvh Patrik
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.