Tja skulle vilka se min bil med andra fäljar som passar bilen och typ inte för stort,17"... sänka den och lägga en detalj i lacken typ en "lång klister strapes" på sidan eller något, som fast and furiuos har på sina bilar. hade vilja se den med original lack på en och en orange som focus har på sen ST bil.
Finns det någon snäll själ som kan hjälpa mig lite, Det är nämligen så att jag snart skall lackera min bil och behöver då lite hjälp med färgvalet, Jag har gjort en skiss i paint
Ja jag suger på paint
Det jag skulle behöva av er är att du/ni gör om den här skissen i photoshop Silver färgen måste vara med då det är bilens org och jag skall inte lacka med motorn ur dvs det måste finnas mkt silver inslag den andra färgen är valfri vill gärna ha liknande form/linjer som på skissen dok så kan ni väldigt gärna göra om. Favorit färgerna idag är då lambo grön, orange, ljus blå
Kan någon göra så mitten av fälgen är matt svart och den polerade kanten är kvar? Elle du som gör bilden får gärna komma med ett eget förslag vad soms er bäst ut:)