O´lidligt dålig kvalite på bilden. Sen sade du inte vilken streamer du ville ha, det fanns ju minst 20st där å välja på. Så jag höftade ihop nått. + Tog bort Blocket loggan..
Gjorde åsså en cool grej i fronten, men det kan jag ladda upp sen om du vill se?
Ok, nej jag såg nu att oavsett var på den sidan man befann sig så ändras inte länken:/ Lite dumt. Men jag ville ha den Ford streamern som det står Ford Motor Company på med silvrig text och svart bakgrund:) Kan du fixa cosworth luftintag med tror du? Jag skulle jätte gärna vilja se vad du hade gjort med fronten:) Sen om du tycker det är dålig kvalitet på den bilden så kan du gärna få ta någon annan bild på bilen på min sida:) Tack så mycket!
Detta har inget med "Gör om min bil" utan jag söker någon som kan hjälpa mig att göra en logo för en bilträff, måste ha en att ha med på annonser, reklamblad och även på nätet såklart.
Träffen heter Gotland Street Meet! Jag ger er fria händer och tankar på hur ni vill designa den.
Mer info om själva träffen kommer när vi har allt klart, vilket kommer vara till nästa helg dvs v.7 Lägger såklart upp en tråd om träffen då.
Detta har inget med "Gör om min bil" utan jag söker någon som kan hjälpa mig att göra en logo för en bilträff, måste ha en att ha med på annonser, reklamblad och även på nätet såklart.
Träffen heter Gotland Street Meet! Jag ger er fria händer och tankar på hur ni vill designa den.
Mer info om själva träffen kommer när vi har allt klart, vilket kommer vara till nästa helg dvs v.7 Lägger såklart upp en tråd om träffen då.
Tack på förhand.!!!
Mvh!
Här har du ett förslag, men hinner nog poppa upp rätt många innan v.7 Gör fler när det kommer lite mer inspiration, va dåligt med det nu
Tack för era idéer, kommer helt klart att läggas in som förslag när vi kör nästa möte
Ingen mer som kan göra någon som har ungefär samma stuk som Bilsport logga eller typ SLITZ osv? Kanske köra texten på varsin rad med en schysst effekt och sen lägga in själva ön Gotland bredvid lr så, tror det hade varit sjukt nice.
Men som sagt dessa som ni gjort kommer läggas in som förslag till "ledningen" hehe.
Mvh!
2 snabba. Hade jag bara sett detta innan, kunde jag gjort ett 20 tal.
Hade jag vetat datum och platts hade de ju gått att få in de med med en markering på kartan var det kommer att va Men får nog byta ut saaben mot något tuffare