url=http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=tjoen&cat=1217&image=28800][/url] zaraz ville att någon skulle leka lite med hennes calibra,svårt på en redan snygg bil,men här är ett litet försök
Hej alla glada, vet att det finns grabbar med talang på photoshop.. Själv har jag inte programmet så tänkte höra om ngn är sugen på att ta en av mina bilder å trycka dit en kolfiber huv, skulle även villja se hur det blev om näten och alla lampor målades svarta. Är väldigt tacksam för hjälp. Funderar nämnligen skarpt på att köpa ovanstående delar
Hej alla glada, vet att det finns grabbar med talang på photoshop.. Själv har jag inte programmet så tänkte höra om ngn är sugen på att ta en av mina bilder å trycka dit en kolfiber huv, skulle även villja se hur det blev om näten och alla lampor målades svarta. Är väldigt tacksam för hjälp. Funderar nämnligen skarpt på att köpa ovanstående delar
Tack Ewrs för hjälpen, mkt tacksam! Såg väll lite halv skumt ut.. Har du eller ngn annan lust att endast klippa in en kolfiberhuv i helt slät modell med "kolfibermönstret" synligt på en av mina andra bilder? Har funderat på att köpa en ny kolfiberhuv men vill gärna se en realistisk å bra bild innan..