Åfan, en annan vinkel kanske vore bättre? Men man ser ju på ett ungefär hur det kan bli Fälgarna är ju kopior på Hayashi racing CT tror jag och Watanabe RS om det finns flera bilder på dom
RymdSeglet: Jo, en annan vinkel funkar kanske bättre, prova ta rakt från sidan med alla hjulen raka eller snett framifrån. Det brukar funka rätt bra också. Om du har möjlighet vore en bättre kamera också en fördel, men man tager vad man haver.
quattromekarn: Haha, ja, det blir ju en del pyssel... Tog lite tid i Photoshop också.
Någon som skulle lägga till VITA MIM JUVENTUS på min 945a? Vore VÄLDIGT TACKSAMT då jag funderar på att köpa sådana, tack på förhand! Bilder finns på min sida och i mitt galleri
Någon som skulle lägga till VITA MIM JUVENTUS på min 945a? Vore VÄLDIGT TACKSAMT då jag funderar på att köpa sådana, tack på förhand! Bilder finns på min sida och i mitt galleri
Det går att göra bättre, men här har du på ett ungefär..
Någon plocka bort de dubbla små avgasrören å sätt dit ett stort ovalt, och likadant på andra sidan? De har photoshoppats ett par bilder innan till denna bil, men har lite beslutsångest till hur bygget ska bli.
Tycker AMG stilen(4st ovala) i avgasrör e riktigt nice ELLER 2 ovala typ som audis R8/RS6 etc... Så nått utav detta blir det.
Nån kunnig som vill ta sig an mitt tråkiga skåp? Bilen är uppladdad och det är bild nr 2 som jag vill ha omgjord. Kan tyvärr inte lägga upp bilden här..
Det som jag vill ha gjort är :
Röktonade strålkastare och blinkers(om det går när blinkersen är original) Ej helt kolsvart utan lite lagom. Lacka om snabbfästena på kofångaren till svart så dom smälter in bättre. Och ett par fina fälgar om det är möjligt med den bildvinkeln, valfria fälgar. Släng dit Dtm,r,Juventus eller vadsom!
Väldigt snällt om någon kunde ta sig an utmaningen !
Nån kunnig som vill ta sig an mitt tråkiga skåp? Bilen är uppladdad och det är bild nr 2 som jag vill ha omgjord. Kan tyvärr inte lägga upp bilden här..
Det som jag vill ha gjort är :
Röktonade strålkastare och blinkers(om det går när blinkersen är original) Ej helt kolsvart utan lite lagom. Lacka om snabbfästena på kofångaren till svart så dom smälter in bättre. Och ett par fina fälgar om det är möjligt med den bildvinkeln, valfria fälgar. Släng dit Dtm,r,Juventus eller vadsom!
Väldigt snällt om någon kunde ta sig an utmaningen !
Varsågod..
Fortsatte med sänkning o borttaget strålkastar-torkararmsfäste, samt märke på huv och nedre kanten på framskärmen..
Originalet:
Passade på att förstora till 1024 då bilden var liten från början...