Orkade inte skära ut mellan ekrarna så du fick något gulare bromsok och skivor Blir svårt att få det 100% då bilden är så mörk från början och dessutom fälgarna svarta...
Orkade inte skära ut mellan ekrarna så du fick något gulare bromsok och skivor Blir svårt att få det 100% då bilden är så mörk från början och dessutom fälgarna svarta...
Neongrönt lr neongult ser ju inte dumt ut lite coola färger de tycker jag
Håller med, skulle vara snyggt med rött också, men då skall bilen vara svart och ett svart-rött tema på bilen med svartröda inslag på t.ex. huv/front/tak osv., men nu vart det överkurs
Tjena grabbar, är det någon snäll gubbe som kan göra om min s80 lite smått? http://imageshack.us/a/img833/2263/201208181446532.jpg Skulle vilja se hur det skulle se ut om jag tonade baklyktorna väldigt lite. Ett synligt avgasrör skulle inte heller skada. Tack.
Finns det någon som har lust att hjälpa mig shoppa på Dotz Mugello Dark och Dotz Roadster på min Saab? Har ni gott om tid får ni gärna sänka den också, vill dock gärna ha bild på fälgarna både med och utan sänkning i så fall.
Tjo, snart närmar sig vinterdäcken och en renovering av sommarfälgarna nalkas. Någon som har lust att köra en liten photoshop på fälgen? Är lite inne på att göra något heldumt.. måste bara få det bekräftat att det ser sjukt konstigt ut haha. Det jag hade i åtanke var svarta ribbor på fälgen tillsammans med vit fälgbana... alternativt bara svarta ribbor och att man låter fälgkanten/fälgbanan vara originalgrå?