Har fastnat helt för denna civicen, Har alltid tyckt att det aldrig skulle passa med "tyskstuk" fälgar på en civic men dessa fälgarna ser fan bra ut, om man nu vill klassa dem som tyskstuk. Satt o kollade blocket och hittade dessa fälgarna: Någon som är duktig på photoshop som vill försöka få över dem till min bil? (a) Finns massor av bilder på min bil på min garaget-sida: http://www.garaget.org/axzza
Gjorde en Hatchback med fälgarna du ville ha. + Bort redigerade ben reflexer på förarsidan, sänkt, blå tonade rutor, ner sotad fram lampa, tonad baklampa, överlagt handtag, tonad sidoblinkers och blå aktig framrute streamer..
Gjorde en Hatchback med fälgarna du ville ha. + Bort redigerade ben reflexer på förarsidan, sänkt, blå tonade rutor, ner sotad fram lampa, tonad baklampa, överlagt handtag, tonad sidoblinkers och blå aktig framrute streamer..
du gjorde rätt med b-stolparna,de är ett måste med svarta b-stolpar och tonade rutor,sen får man se om de andra blir av,tror dock de blir snyggast med svart centrum. tack för att man fick se sina idéer på bild
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
du gjorde rätt med b-stolparna,de är ett måste med svarta b-stolpar och tonade rutor,sen får man se om de andra blir av,tror dock de blir snyggast med svart centrum. tack för att man fick se sina idéer på bild
Varsågod och tack. Kanske nån annan färg i centrum, babby blå, lila, guld, chrome.
Har gått i tankar på att byta färg på bilen.. Men finns ju en del olika färger så skulle gärna uppskatta om någon kunde komma med några förslag eller göra om bilen i någon färg ni tror passar ? Tack på förhand
Har gått i tankar på att byta färg på bilen.. Men finns ju en del olika färger så skulle gärna uppskatta om någon kunde komma med några förslag eller göra om bilen i någon färg ni tror passar ? Tack på förhand
Som sagt svår bild att görma med men här kommer mitt bidrag älskar baby blå ;DD också svårt när framskärmen är annan färg en reseten orkar inte lösa det problemet
skulle någon kunna fixa ett par vindavvisare bak och fram, en gripen logga rätt så stor som täcker halva bak dörren och vid tanklocket (svårt att förklara) sen om någon vill leka extra med bilen så är det fritt fram , skulle vara ur gulligt , eller eventuellt länka någon svart sabb 9-3 med just vindavvisare , har hittat 2 st bilder men knappt så att man sätt nått:/ Tack på förhand