Vet att det är för bilar, men någon som är sugen på att "måla" hoj? Om det är någon som vill ta ut svängarna och komma med egna alternativ så är det varmt välkommet!
Men är där någon som skulle vilja göra 3 färgkombos till mig? Nummer 1: Svart ram, fälgar och allt blått orange Nummer 2: Silvrig ram, typ candylila plast och fälgar. Nummer 3: Som nummer 2 fast med svart ram.
Om det är någon som vill ta ut svängarna och komma med egna alternativ så är det varmt välkommet!
Här kommer några förslag, jag förstod det som att svingen fortfarande skulle vara polerad så jag behöll den så på alla bilder.
Vet att det är för bilar, men någon som är sugen på att "måla" hoj? Om det är någon som vill ta ut svängarna och komma med egna alternativ så är det varmt välkommet!
Lika tråkigt på f-boken nu, så jag loggade ut. Och det skall jag göra här också nu = filmtajm.. Kanske får ett ryck senare inatt å gör något med beemern..
Lika tråkigt på f-boken nu, så jag loggade ut. Och det skall jag göra här också nu = filmtajm.. Kanske får ett ryck senare inatt å gör något med beemern..
Låter bra neos! Vi 2 har ju helt olika idéer, så något kul brukar du ju alltid komma på Btw, Bilen ska dippas till våren, så det är helt okej att ändra färg på den