Hejsan har ett lite udda projekt till någon som känner sig manad? Vi är ett kompisgäng som brukar jävlas med varandra lite smått, Så tänkte höra om det är någon som skulle kunna sätta dit tröjan som finns i länken, eller om det inte går så bara sätta dit texten "Milfhunter" på tröjan han har på sig, Och en sista önskan om det är möjligt att slänga på honom kepsen som jag även länkar?
Någon som kan slänga på fälgarna ifrån den vita evon och sätta dom på min svarta och ändra färgen till orange på dom?
Hade vart enklare om du visste vad fälgarna hette, så man kan hitta högupplösta bilder.. Ser piss ut, om man moddar dom som du vill. Jag slösar inte tid på sånt..
Någon som kan slänga på fälgarna ifrån den vita evon och sätta dom på min svarta och ändra färgen till orange på dom?
Hade vart enklare om du visste vad fälgarna hette, så man kan hitta högupplösta bilder.. Ser piss ut, om man moddar dom som du vill. Jag slösar inte tid på sånt..
Har länk till just dom jag vill köpa, men där är en text på bilden.
Typ dessa hittade jag, dom liknar dom jag vill köpa
Liknar, då ä det väl ingen idé att slänga på dessa då. Jag slänger den liknande bilden i väntan på rätt bild. el... (Du menar den med BWD bilden?, men det är ju samma model betäckning ifrån sidan du gav mig).
Lite för röd, ska vara mer orange, men det är en jäkligt svår färg då den skiftar så mycket skulle man lacka den så blir det närmast nån blandning mellan orange och röd metallic och pearl blandning så, intressant färg