Tjolahopp! Jag har ett Golf Mk1 projekt på g o vill rita upp hur jag vill ha det först men hittar ingen högupplöst bild att använda. Slänger givetvis upp resultatet här sedan
Är det någon här som har en högupplöst bild på en Mk1 snett framifrån? Den bör vara minst 1024*768
Jag gör gärna om bilder åt folk eftersom jag är ny i PS och behöver träna en del.
MEN!
För att kunna göra något snyggt behöver jag en bild som är minst 1024*768 med bra skärpa och helst inte en massa solblänk överallt som ställer till det när man ska byta färg
Så... fixa en bra bild och ladda upp den på någon imagehosting sida och posta länken här så gör jag det jag hinner med
Någon som är bra på photoshop som skulle kunna photoshoppa in ett luftutsläpp på varje sida? har beslutsångest hur jag ska göra om jag ska beställa en kolfiberhuv med luftutsläpp eller skära ut något och sedan lacka om den.
tjabba.. jag behöver lite tips om hur jag ska göra med bilen .. den ska lackeras i 2 färger men hur vet jag inte visa mig förslag och lite andra tips är välkommna..andra bilder finnes åxå lämna msn Den som har gjort bilden som jag fassnar för får sitt namn på bilen vid lackering tackar på förhand. Cliffzoon@hotmail.com
Okey, här komer ännu en snabb modd. Hinner bättre imorgon eftermiddag.
Snodde en annan Audi i en annan vinkel. Något stora bilder, därför url.
tjabba.. jag behöver lite tips om hur jag ska göra med bilen .. den ska lackeras i 2 färger men hur vet jag inte visa mig förslag och lite andra tips är välkommna..andra bilder finnes åxå lämna msn Den som har gjort bilden som jag fassnar för får sitt namn på bilen vid lackering tackar på förhand
Eftersom CLIFF_ inte hade en högupplöst bild gick jag på jakt själv och tyckte att RS4an var rätt så lik (nästan). Dock så är RS4an så satans hög original så jag var tvungen att fixa det med!
Jag hade rätt så svårt att bestämma mig så därför slänger jag in 2 bilder men jag gillar nog den första mest
Nr.2 Dela av med en flame outline med en kant i annan färg. Dumt nog så syns inte min gröna linje lika bra här som hemma i datorn där bilden har lite bättre upplösning, men jag tror du förstår konceptet
Är det något som faller dig i smaken?
den ser riktigt bra ut.. men skule vilja se den i andra färger som gröns och svart mm..
Jag gör gärna om bilder åt folk eftersom jag är ny i PS och behöver träna en del.
MEN!
För att kunna göra något snyggt behöver jag en bild som är minst 1024*768 med bra skärpa och helst inte en massa solblänk överallt som ställer till det när man ska byta färg
Så... fixa en bra bild och ladda upp den på någon imagehosting sida och posta länken här så gör jag det jag hinner med