Ska sänka bilen och funderar på att lacka fälgarna blanksvarta. Om nån här känner sig grym på ps så får ni gärna göra några försök.. Sätter in länken...
tjena har en utmaning för någon som har tråkigt, skulle vilja dela min bil med svart graphic på bakdelen inge tribal nu utan hela bilen ska delas på mitten med något snyggt mönster.. vet de blir svårt med dörrarna uppe, men vill bara få en helhets bild.
Tjena! Är det ngn som skulle vilja hänga på sidokjolar (aerokjolarna), nätgrill, Ace Dino fälgar, Toning bak, och en vindrutestreamer (Saab Turbo Club of Sweden) och gärna lacka ner fram på min saab 9000?
Tjena! Funderar på att få mina nuvarande fälgar lackade vita, och undrar nu om det finns någon som skulle kunna tänka sig att fixa det i photoshop? Mest så man ser hur det skulle kunna se ut Det vore iaf superschysst!! Kanske borde sänka den också...?
Vet inte om detta är den bästa bilden att photoshoppa med, men ni kan ta vilken ni vill annars
Såg inte att du ville ha ss-stripes över förän ja va klar.. Men ville du ha dom på den blå lacken eller bara över den som du har nu?
iaf, här e bilderna..det är inte riktiga nebula utan några liknande och r-fälgarna vart inte vita riktigt men ja tyckte dom va så pass ljusa ändå så ja sket i det.. Har lite tidsbrist så de vart bara snabbmoddar men men.. Kan göra ett bättre försök framöver i veckan kanske om du vill..
Tjena! Funderar på att få mina nuvarande fälgar lackade vita, och undrar nu om det finns någon som skulle kunna tänka sig att fixa det i photoshop? Mest så man ser hur det skulle kunna se ut Det vore iaf superschysst!! Kanske borde sänka den också...?
Vet inte om detta är den bästa bilden att photoshoppa med, men ni kan ta vilken ni vill annars