skulle du kunna göra en Audi Rs blå å en svart variant av denna ???? å få dom svarta listerna på trösklarna å even dom på fronten å bakre färg matchade.
skulle du kunna göra en Audi Rs blå å en svart variant av denna ???? å få dom svarta listerna på trösklarna å even dom på fronten å bakre färg matchade.
Måste säja att du en klippa på att färga om bilen å bibehålla skuggorna som ses i lacken på den röda bilen å åter skapa det i den blå .... funderar starkt på att lacka om bilen efter set det där man skulle vara nice å se den i sid profil ....
//SWHI
Senast redigerat av lonewolf-holm (14 september 2007)
vill gärna få min bil gjord också! vet ej vikken bild jag skall ta, vikken som är bäst att göra på. så om någon har lusten att gå in på min sida och plocka ut en.
Använd er fantasi, vad ni tycker skulle vara coolare.
Senast redigerat av Digital_Kicker (15 september 2007)
Visstvisst lite sliten och så där men det ska jag ändra på.
Tänkte om ni kanske har lite idéer om lack och fälgar så den blir lite mer "gangstah"... :-) Gillar den som den är, men hade velat pröva nå nytt som att lacka om den och smälla på några feta 18" chrome eller större om det går in. Orkar inte göra den i orginal skick, det är alldeles för mycket jobb med rost och sånt skit.
Släng in alla möjliga idéer ni har. Om nån är duktig på photoshop får ni gärna göra om den där också och lägga upp här inne.
vill gärna få min bil gjord också! vet ej vikken bild jag skall ta, vikken som är bäst att göra på. så om någon har lusten att gå in på min sida och plocka ut en.
Använd er fantasi, vad ni tycker skulle vara coolare.
visste inte vilken jag gillade bäst så det får du avgöra... hoppas du e "något" nöjd men min lilla modd ändå
edit : såg att kvaliteten blev Myyyyycket sämre när jag posta upp dom här.. hoppas det e bra ändå btw vi får se .. kanske att jag kan komma med nya fälgar imorn !! vill själv gärna se den i krom faktiskt
Senast redigerat av Beeveel (16 september 2007)
Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
visste inte vilken jag gillade bäst så det får du avgöra... hoppas du e "något" nöjd men min lilla modd ändå
edit : såg att kvaliteten blev Myyyyycket sämre när jag posta upp dom här.. hoppas det e bra ändå btw vi får se .. kanske att jag kan komma med nya fälgar imorn !! vill själv gärna se den i krom faktiskt
Ja det blev snyggt, hehe ovanligt och se den i andra färger, + listerna borttagna på sidorna. snyggt
Senast redigerat av Digital_Kicker (16 september 2007)