kan någon göra min bil orange samt en bild där den har två tons lack med orange nertill samt svart 5cm ovanför handtagen och uppåt. Gärna mera förslag på hur bilen kan se ut med en omlackning...bilen ska på några utställningar nästa år så det ska vara lite show
Skulle vilja ha min bil omgjord, vill ha den diskret till lågt pris! ELLER något helt åt helvete tok-extremt som passar bra som skärmbakgrund! Utgångspunkten är iaf en vit Volvo S40 Fas 1.
Ps. Skulle vilja se den t.ex. med svarta fälgar, tonade rutor o fas 2 lysen! Ds.
tjena jag skulle vara grymt tacksam om någon orka ps:a min bil efter en del olika krav för att jag ska kunnan se om mitt projekt kan bli något bra.. Ta vilken bild ni vill utav dom jag har. De saker som jag vill ha är en ny hyv typ en blandning av dom som finns på nya celica och lite m3. Sen skulle jag vilaja ha dessa fälgar.. http://superbuytires.com/Ace+Alloy/Radi … mp;finish= (crom) Den ska breddas med ca 3cm. (Skärmbreddare) Sen skulle jag vilja ha en hajfena model nya s80 på taket i stället för min gammla och så slutligen lacken då. I botten skulle jag vilja ha org vitt fast utan lister. Ovanför fönsterna samt huv och skuff vill jag ha en snygg metallic blå. I avgränsningen mellan de två färgerna skulle jag vilja ha crom. Hoppas att någon skulle vilja göra en seriös bild med dessa saker så att jag har nått att titta på då jag jobbar alldeles för många timmar i garaget.. Är det någon fråga så skicka gärna ett pm.. Tack på förhand..
Jasså det är verkligen ingen som orkar att göra detta eller??
Läcker början! Vart kaxig med förlängd huv! Skulle vilja se den med tonade rutor, borttagna torkare till lycktorna. (sådant som kommer komma irl) Gärna en XC-grill med, har sett folk göra underverk, så varför inte!
Tja alla! Skulle vilja att nån eller några gjorde deras förslag för hur huvförlängaren ska se ut på min merca, mercan ska bli mörkvinröd så det är bara börja leka, kanske tona rutor oxå, men helst bara testa göra och visa hur ni tycker huvförängaren ska se ut på mercan..
Tänk gärna på att göra en snygg huvförlängning som passar till den clean´a bilen
Tack på förhand! mvh kimpa
Ingen som är sugen alls? bilder finns under min bil Please help me mvh kimpa
tjena jag skulle vara grymt tacksam om någon orka ps:a min bil efter en del olika krav för att jag ska kunnan se om mitt projekt kan bli något bra.. Ta vilken bild ni vill utav dom jag har. De saker som jag vill ha är en ny hyv typ en blandning av dom som finns på nya celica och lite m3. Sen skulle jag vilaja ha dessa fälgar.. http://superbuytires.com/Ace+Alloy/Radi … mp;finish= (crom) Den ska breddas med ca 3cm. (Skärmbreddare) Sen skulle jag vilja ha en hajfena model nya s80 på taket i stället för min gammla och så slutligen lacken då. I botten skulle jag vilja ha org vitt fast utan lister. Ovanför fönsterna samt huv och skuff vill jag ha en snygg metallic blå. I avgränsningen mellan de två färgerna skulle jag vilja ha crom. Hoppas att någon skulle vilja göra en seriös bild med dessa saker så att jag har nått att titta på då jag jobbar alldeles för många timmar i garaget.. Är det någon fråga så skicka gärna ett pm.. Tack på förhand..
Jasså det är verkligen ingen som orkar att göra detta eller??
Du har inte funderat på att ta bilder på din bil där man ser HELA bilen? och gärna i nån lite mer grå miljö så man ser konturerna på bilen?.. gärna snett framifrån mot höger flygel!
då skulle jag kunna tänka mig att kunna fixa något liknande!
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
tjenna :p skulle någon ha lust att hjälpa mig med att photoshoppa en 740? skulle vilja ha den mattsvart med ett rött streck längsbilen ovanför sidolisten ( det ingröpta) :p det o plus att den ska vara sänkt med ett par sjysta fälgar skulle va as sjyst, rött neon underbilen vore oxå as nice! då min bil står i garaget o väntar på att byggas färdigt men vill ha en " bild " på hur den kanske kommer att se ut (A)